سمیرا مرادیان *

غزه، مظلوم و مقتدر

قم (پانا) - این بار برای کسانی نوشتم که حتی واژه برای بیان مظلومیت آن‌ها ناچیز است و حالا نوای استغاثه و استمداد آن‌ها به گوش همه جهانیان رسیده است.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
غزه، مظلوم و مقتدر

مردم غزه در همین روزهایی که ما سرخوش از آمدن بهار هستیم، نظاره‌گر خزانی جانکاه در حیات خود و شاهد جان دادن تکه‌هایی از وجودشان و تعرض به نوامیس بین گلوله‌ها، آتش‌ها و ویرانی‌ها هستند.

غزه این بار شاهد شکسته شدن غرور مردان و کفن‌پوش شدن کودکانی است که هنوز طعم شیرین زندگی را نچشیده بودند، مادرانی که در حسرت به آغوش کشیدن فرزندشان و بار دیگر دیدن سفره رنگین غذا، بی‌استرس و در آرامش جان سپردند و دستان دلداده‌هایی که برای همیشه از هم جدا شدند. این بار برای کسانی نوشتم که حتی واژه برای بیان مظلومان مقتدر، ناچیز است و حالا نوای استغاثه و استمداد آن‌ها به گوش همه جهانیان رسیده است.

خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل، بار دیگر صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستمدیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کُش و حامیان جلّادش در راس آن‌ها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود در حمله ناجوانمردانه به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، ۷ سردار و مستشار ایرانی و ۶ تبعه سوری را به شهادت رساند و عمق کینه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از خود را چند برابر کرد.

ملت بزرگ ایران امروز در راهپیمایی روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همصدا با ملت‌های مسلمان و همه آزادگان  جهان، انزجار خود از اقدامات ددمنشانه و سبعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل را اعلام داشتند.

مردم سلحشور و همیشه در صحنه با خلق حماسه پرشکوه امروز در راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جهانی قدس، بار دیگر عزم مستحکم خود در تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف را اعلام و به‌خصوص با تشییع پیکرهای مطهر شهدای حمله اخیر بر عهد و پیمان خویش با آرمان‌های شهدا تاکید کردند.

* خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار