کودکان غزه، مردان میدان جنگ

قم (پانا) – کودکان غزه که اسباب بازی‌هایشان را در زیر آوار گم کرده اند، همان مردان واقعی میدان جنگ امروز هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کودکان غزه، مردان میدان جنگ

فلسطین! مسلمان، مسیح، زرتشت، یهود همه و همه برای مظلومیتت این روز‌ها قیام می کنند و حامی ظلمی که به تو می‌شوند ؛ هستند، این ها برای تو می‌آیند؛ برای تویی که هفتاد سال مقاومت کردی و از خونِ مسلمانانت نگذشتی

من ..یعنی ما می‌دانیم پیروزِ این میدان جنگَ نابرابرانه و نامردانه؛ تو هستی و در این آتش بارانِ لحظه ای، با غیرتِ مردمانت تاب می آوری و تسلیم رژیم منحوس و کودک کش نمی شوی!

کودکان مظلومانه، مادران دلاورانه و پدران مقتدرانه در آغوشت به شهادت می‌رسند و افتخاری دیگر با سرخی خونشان، برای تو می‌آفرینند.

شاید این روزها در ماه مبارک رمضان، کمی بتوانیم فکرمان را بیشتر به مظلومیتت مشغول کنیم، برای بی‌آبی ها و گرسنگی هایی که انسان را از پا در می‌آورد، ولی گویا دلیرانِ خاک تو، از جنس غیرت ابوالفضلِ العباس و مرام حسینی هستند که خود، مال، و فرزندان خود را فدای قدسِ شریف تو می کنند.

کمی، فقط کمی از جنایاتی که علیه تو وارد می‌شود، رسانه ها به نمایش میگذارند، اما ما یعنی آنهایی که انسانیت داشته باشند با دیدن همان کلیپ ها آتش است که قلبش را می گدازد و اشک خون است که میهمان چشم هایش می‌شود.

می‌خواهم از آن کمی ظلم ها بگویم، از آنها که دل را به خون و انسان را به جنون میکشاند.

از زیر آوار کودکی را پیدا کردند و دست به دست او را به سوی آسمان بلند میکنند و فریاد الله اکبرشان آسمان تو را به گریه می‌اندازد.

آه از این همه ظلم و ستمی که دل سنگ را آب و کوه را ذره ذره می‌کند اما رژیم منحوس صهیونیسم نژاد پست حیوانی‌ست که بویی از این جهانِ انسانی نبرده است.

می‌خواهم اندکی از آن کمی ها را بیشتر بگویم، از آن کمی ها که فریاد بی صدای طفل شیرخوار در میان هیاهوی حقوق بشر آمریکایی گم شده است.

از کودکی که اسباب بازی‌هایش را در زیر آوار گم کرده است اما همان کودک مردِ میدان جنگ امروز توست.

از بیمارستان شفاء‌ات که سردخانه شد.

قلم و کاغذ از نوشت این دردها عاجز مانده است، اما فلسطین عزیز من و امثال من، منِ ایرانی و هرکس که غیرتِ انسانی در رگ‌هایش جاری شده باشد مطمئن باش برای خاک تو به پا می‌خیزد و تو را تنها نمیگذارد.

آری تورا تنها نمیگذارد و به این باور رسیده ایم؛ که غزه و فلسطین کلید رمزآلود فرج است.

فاطمه خسروآبادی، دانش آموزخبرنگار

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار