تجلیل از مسئولان برتر انجمن اولیاء و مربیان مدارس در قم

قم (پانا) - مراسم تجلیل از برترین‌های انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مسئولان برتر انجمن اولیاء و مربیان مدارس در قم

در مراسمی از زحمات و تلاش‌های ۱۰ نفر از مسئولان و اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان نواحی آموزش و پرورش قم قدردانی شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، تعطیلی مدارس در ایام کرونا را به ضرر دانش آموزان و موجب سخت شدن کار و مسئولیت انجمن اولیا و مربیان دانست و گفت: این انجمن اکنون باید با استفاده از تمام فرصت‌ها به جبران عقب ماندگی‌های دو سال گذشته بپردازد.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، منشا و سیاستگذار اصلی آنها را استکبار و کشور‌های ضد اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها در راه رسیدن به اهداف خود با روی آوردن به گزینه‌های سخت و نرم همچنان نقشه‌ها و توطئه‌های متعددی را اجرا می‌کنند.

وی دلیل اصلی فراگیر نشدن ناآرامی‌های اخیر را تعرض به دین و باور‌ها و خشونت دانست و گفت: این دو موضوع موجب شد تا ملت بصیر و انقلابی ایران راه خود را از این گروه‌ها جدا و پیشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی اعلام کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: فریاد زنندگان زن، زندگی، آزادی اگر می‌گویند آزادی، پس باید چادر را از سر خانمی که اعتقاد به چادر دارد نکشند و او را مجبور به بی حجابی نکنند.

تقدیر شدگان مراسم، اقدامات مفید، موثر و ارزنده‌ای در سه سال اخیر در جهت تقویت پیوند اولیاء و مربیان انجام داده و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت متنوع و گسترده‌ای در جهت تحقق سیاست‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش داشته اند.

لازم به ذکر است ۲۴ ام تا سی ام مهر بعنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار