دوشنبه ۱۲ آذر ماه در اجرای افتتاحیه نمایش

« سنگر دوست داشتنی» میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود

تهران (پانا) - نمایش « سنگر دوست داشتنی» به کارگردانی، دراماتورژی و تهیه‌کنندگی مسلم آئینی در اولین شب اجرا میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
« سنگر دوست داشتنی» میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود

نمایش «سنگر دوست داشتنی» نوشتۀ « جی. آر ویلار» نویسنده معاصر پرتغالی با کارگردانی و دراماتورژی مسلم آئینی در حالی از ۱۲ آذرماه در تالار ناصرخسرو دانشگاه تهران روی صحنه می‌رود که در اجرای افتتاحیه میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.

درونمایه «سنگر دوست داشتنی»، جنگ و عوارض ناشی از آن بر روی نوجوانان و جوانان است. این نمایشنامه‌ مینیمالیستى، پایانى کاملاً تراژیک دارد و شیوه اجرایی آن پست مدرنیستی است. «سنگر دوست داشتنی» اولین نمایشنامه ای است که از ویلار در ایران اجرا می‌شود. متن این نمایشنامه توسط فاطمه بردبارجاویدی و مسلم آئینی به فارسی برگردان شده است.

پوریا عبدی، پریسا کمالی‌نژاد و پیام زمانی گروه بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیاران کارگردان: پیام زمانی و محمد کمالی نژاد، ساخت تیزر: احسان عطار، عکاس: سحر پرتوی کیان، عکاس پشت صحنه: سامان فرهنگ، طراح صحنه: سحر سجاد صادقی، دستیاران صحنه: سامان فرهنگ و نیکا ابراهیمی، طراح لباس: هاله گل نبی، موسیقی و افکت‌های صوتی: اشکان نجاتی، گرافیست: پوریا عبدی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار