۱۱ نمایش در آخرین روز برگزاری جشنواره تئاتر کودک به روی صحنه می رود

تهران (پانا) - جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که از 28 آبان ماه در همدان آغاز شده است با اجرای 7 تئاتر صحنه ای و 4 تئاتر خیابانی در پنجمین روز به کار خود پایان می دهد.

کد مطلب: ۸۷۲۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ نمایش در آخرین روز برگزاری جشنواره تئاتر کودک به روی صحنه می رود

در آخرین روز از اجرای نمایش های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دو تئاتر از بخش نوجوان به روی صحنه خواهند رفت. نمایش پدر آن از تهران در دو سانس 10:30 و 15 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا و تئاتر موش و گربه از همدان در سانس های 10:30، 15 و17:30 در تالار فجر اجرا می شوند.

بخش نمایش های کودک جشنواره بیست و پنجم نیز با اجرای دو تئاتر به کار خود پایان می دهد. نمایش های ماهی سیاه کوچولو از تهران و من و مادربزرگه از همدان در سانس های 10:30، 15 و 17:30 به ترتیب در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و سینما فلسطین اجرا خواهند شد.

یک تئاتر از بخش دانش آموزی نیز در روز پنجم جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به روی صحنه خواهد رفت. تئاتر داور پسند از بندر عباس در سانس های 10 و 11 در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

دو تئاتر پایانی بخش ملل بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز تئاتر های خیلی دور محصول مشترک اسپانیا ونروژ و "کلاغ تشنه بر می گردد" از هند خواهند بود که در سانس های 15 و 17:30 و به ترتیب در پلاتو مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و کانون مهدیه به روی صحنه خواهند رفت.

بخش تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز با اجرای 4 تئاتر به پایان می رسد. تئاتر های کتاب قدیمی پدر از تهران، درباره یک توپ از قروه، جادوی گل سرخ از بروجرد و بازی در بازی از اصفهان در محوطه مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و به ترتیب در سانس های 15:30، 16، 16:30 و 17:45 اجرا می شوند.

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز ساعت دهِ روز یکشنبه، چهار آذر در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار