اهمیت جشن مهر سینمای ایران از نگاه رضا فیاضی

تهران (پانا) - رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت که رویدادهایی مانند جشن مهر سینما که برای تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان هنر است، باید بیشتر حمایت شود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت جشن مهر سینمای ایران از نگاه رضا فیاضی

رضا فیاضی در گفت و گو با پانا درباره برگزاری جشن مهر سینمای ایران گفت: «هر رویدادی که از هنرمندان تجلیل کند، قدردان پیشکسوتان باشد و آنان که کمتر دیده شده‌اند را تقدیر کند، قطعا مهم و موثر است.»

وی ادامه داد: «این رویدادها باید به عنوان یک جشن دائمی و حتی فصلی برگزار شوند تا هنرمندان بهتر دیده شوند. هنرمندان هر کشور سرمایه آن کشورند.»

فیاضی اظهار کرد: «جشن مهر سینما که حالا دوره سوم خود را می‌گذراند، اقدام مناسب و قابل تحسینی است و باید بیشتر دیده و حمایت شود تا بتواند به بهترین شکل نقش خود را ایفا کند.»

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون یادآور شد: «باید آگاهی های مورد نیاز مردم و هنرمندان درباره جشن مهر سینمای ایران داده و رویداد به جامعه به خوبی معرفی شود. جشن مهر سینمای ایران هم مانند دیگر رویدادهای سینمایی بی‌تاثیر نیست و با توجه به اهمیت آن لازم است بیشتر تبیین و تبلیغ شود.»

سومین جشن مهر سینمای ایران به دبیری قادر آشنا در حالی در استان‌های کشور برگزار می‌شود که به بهانه این رویداد، سالن‌هایی در استان‌های مختلف افتتاح شده و بهسازی برخی سالن‌ها نیز آغاز شده است.

جشن مهر سینمای ایران در استان‌های مختلف کشور برگزار شده و تا ۱۰ مهر برگزار خواهد شد.

به گفته صاحب‌نظران سینما، یکی از کارهای ارزنده‌ای که «جشن مهر سینما» انجام داده، دیده شدن نسل جدید سینماگر در  شهرستان‌هاست.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار