در پیام خانه سینما عنوان شد؛

آقای پزشکیان چالش‌های موسیقی را حل کنید

تهران (پانا) - خانه موسیقی ایران با انتشار پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب کشورمان از وی خواست تا به حل و فصل چالش‌های موسیقی کمک کند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آقای پزشکیان چالش‌های موسیقی را حل کنید

به گزارش روابط عمومی خانه موسیقی، روز دوشنبه هجدهم تیر خانه موسیقی ایران با انتشار پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب کشورمان از وی خواستند تا برای حل و فصل چالش‌های موسیقی تلاش خود را انجام دهد.

در پیام خانه موسیقی آمده است:

«خانه موسیقی ایران انتخاب شایسته مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور منتخب شادباش گفته و در این برهه تاریخی و شرایط حساس که ایران عزیز تشنه پیشرفت و آبادانی است برای ایشان آرزوی موفقیت و کامیابی دارد.

بدون شک دستیابی به تمامی اهداف متعالی و خواست های مردم شریف ایران در سایه همدلی و اتحاد محقق خواهد شد و امید می رود مطالبات هزاران هزار هنرمند و موسیقیدان ایرانی که چند دهه است با چالش های مختلف مواجه بوده است، حل و فصل شود.

قطعا در شرایط امروز و در دولت جدید که روزنه امیدی باز شده است با درایت و مدیریت رئیس جمهور منتخب و با همکاری و همراهی مدیران خبیر و آگاه جهت اجرای شعارها و سیاست های دکتر پزشکیان که بر سپردن امور به متخصصان و کارشناسان متبحر متمرکز بود، حل مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر به ویژه فعالان حوزه موسیقی در دسترس بوده و اعتلای فرهنگ و هنر ملی ایران قابل تحقق خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار