پرواز بر فراز هنر

تهران (پانا) - نمایشگاه گروهی جشن نگاره در عصر روز جمعه 23 مهرماه، ساعت 17 در گالری شماره 1 با حمایت فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پرواز بر فراز هنر

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این نمایشگاه25 استاد مهمان پیشکسوت از خاندان پتگر و همچنین استادان بنام حضور دارند و در کنار این عزیزان 56 هنرمند خلاق و کم نظیر در رشته های هنری مختلف نقاشی، نگارگری، مینیاتور، نقاشی خط،خوشنویسی، خط تذهیب، منبت، معرق، مشبک فلز، کاشیکاری شرکت دارند، سبک و سوژه آزاد بوده و این خود باب همکاری و همیاری هنرمندان شاخه های مختلف هنرهای تجسمی را در کنار هم باز می کند.
هدف از برگزاری این جشن نگاره، در کنار هم قرار گرفتن استادان نامدار و پیشکسوت و هنرمندان عزیزیست که با خلق آثار زیبایشان گمنان مانده اند.
سوزان وزیری کارشناس، مشاور هنری و برگزارکننده :نمایشگاه از نوجوانی نقاشی را تحت تعلیم استادان بزرگ مانند استاد علی اصغر پتگر و استاد نامی پتگر گذرانده است.
وزیری که عضو هیئت مدیره و رئیس قسمت بانوان موزه بنیاد حافظان فرهنگ و هنر ایران می باشد در کارنامه کاری خود در حدود هفتاد نمایشگاه داخل و خارج از کشور حضور داشته، دو اثر در موزه امام علی(ع) و تابلو مولانا از طریق کانادا به ترکیه ارسال نموده است. موزه بنیاد حافظان هنر ایران مدال هنرمند برجسته سال را بنام ایشان ضرب نموده است.
نمایشگاه گروهی جشن نگاره از 23مهر تا 7 آبان در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
»رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا جهت بازدید الزامی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار