همزمان با سراسر کشور؛

لامرد، یکپارچه˝ مرگ بر آمریکا˝شد/ طنین نوای ˝ مرگ بر آمریکا ˝ در مدارس لامِرد

لامرد (پانا) - حضور دانش آموزان پیشتاز و دانش آموزان بسیجی لامردی ، بادستان گره کرده و فریاد های ˝ مرگ بر آمریکا ˝ و مرگ بر اسرائیل ˝ ، یکی از نشانه های دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۹۶۶۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
لامرد، یکپارچه˝ مرگ بر آمریکا˝شد/ طنین نوای ˝ مرگ بر آمریکا ˝ در مدارس لامِرد

هر ساله در یوم الله 13 آبان ، روز مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ مردم انقلابی و همیشه در صحنه لامِرد با گام‌های استوار و مشت‌های گره کرده فریاد "مرگ بر آمریکا" را به گوش جهانیان رساندند.

امسال،با توجه به شرایط خاص کشور و منطقه و همچنین لبیک به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، دانش آموزان و مردم با بصیرت لامرد بار دیگر همزمان با سراسر کشور با شکوه و عظمت تمام به خیایان ها آمدند و نفرت خود را از آمریکا با سر دادن شعار های " مرگ بر استکبار " و " مرگ بر آمریکا " نشان دادند.

دانش آموزان لامِردی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان، پس از نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی و در مدارس، به سمت محل تجمع راهپیمایی حرکت کردند. اقتدار مردم و دانش آموزان را می توان در قدم های استوار شان دید، دانش آموزانی که از همان ابتدا با دستان گره کرده خود فریاد " مرگ بر آمریکا " سر دادند.

ساعت هشت صبح، آیین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان متوسطه دوم شهید بهشتی لامرد با حضور مسئولان،روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان تشکل های سازمان دانش آموزی و مدارس لامرد برگزار شد.

بلوار معلم مملو از دانش آموزان و مردمی بود که استکبار ستیزی در زندگی آنها نهادینه شده و برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، در راهپیمایی حضور پیدا کرده بودند.

دقایقی بعد، فریاد یک دست " مرگ بر آمریکا " در فضای شهر لامرد طنین انداز شد و پوستر های" ما مطیع رهبری هستیم "و " ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است" در دستان اقشار مختلف مردم نمایان بود.

در نزدیکی محل تجمع و پیاده رو ها، کسبه های بازار و دوره فروش ها همراه با راهپیماییون شعار مرگ بر آمریکا را فریاد می کشیدند و استکبار ستیزی خود را نشان دادند.

رستمی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به عنوان نماینده جوانان انقلابی این شهر قطعنامه تظاهرات یوم الله 13 آبان را قرائت کرد. که این نشان از آمادگی جوانان و دانشجویان انقلابی برای دفاع از ارزش های انقلاب و میهن اسلامی را نشان می دهد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: با ارج نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸ ، استفاده حداکثری از اسناد لانه فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس و دانشگاه ها برای روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه های ضد بشری آمریکای جنایتکار را با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل اقدام فوری دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواهانیم.

گزارشگر/سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار