قهرمانی فارس در مسابقات چاچوان ووشو کشور

شیراز(پانا) - هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی چاچوان ووشو کشور در استان کهکیلویه و بویر احمد با قهرمانی تیم استان فارس پایان یافت.

کد مطلب: ۸۴۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی فارس در مسابقات چاچوان ووشو کشور

رئیس کمیته فنی چاچوان ووشو کشور در گفت و گو با خبرنگار پانا از حضور بیش از 250 نفر در این دوره مسابقات قهرمانی چاچوان ووشو کشور خبرداد و گفت: استان های تهران، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان، بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علی اصغر قبادی اظهار داشت: تیم فارس با 60 نفر شرکت کننده در 4 رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند، که در ادامه استان های خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

مسوول سبک چاچوان ووشو استان فارس و مربی تیم چاچوان ووشو استان فارس از پیشرفت های چشمگیر ووشو کشور در سال های اخیر در سطح جهانی خبر داد و افزود: موفقیتهای پی در پی و مستمر ووشو ایران در جهان و جایگاه تثبیت شده آن نشان از مدیریت کارآمد و بروز استعدادهای ایرانیان در این ورزش و هنر رزمی است.

قبادی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی سال گذشته که در استان هرمزگان برگزار شد این تیم موفق به کسب مقام سوم شده بود که با برنامه ریزی های انجام شده، امسال شاهد موفقیت تیم فارس و کسب مقام نخست این دوره از مسابقات بودیم.

قبادی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های چهارساله انجام شده از برگزاری مسابقات چاچوان سال آینده در شیراز خبر داد و افزود: امید است که در سال آینده نیز تیم فارس حضور موفقی در این رقابت ها داشته باشد.

تیم فارس با مربگیری و استادی آقایان محمد حسین زارعی، حسن خشرو، حسین خشرو، مجید قربانی، مسعود شجاعی، شهرام حفیظ، عباس شکری و شهداد صف شکن در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

در پایان قبادی رئیس سبک چاچوان ووشو فارس از همراهی و زحمات بی دریغ همه هنرجویان ، مربیان، داوران و کادر اجرایی اعزامی از استان فارس به ویژه اساتید تیم و همچین از هئیت ووشو فارس تشکر کرد.

چاچوان از سبک های مادر رشته رزمی ووشو است و سبک چاچوان ووشو استان فارس از سبک های موفق و پر جمعیت این رشته ورزشی در استان فارس است و فارس میزبان هجدهمین دوره از مسابقات قهرمانی این رشته ورزشی در سال آینده است.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار