کشف 320 کیلوگرم حشیش در شهرستان نی ریز

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 320 کیلوگرم حشیش و توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری 3 قاچاقچی در شهرستان نی ریز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 320 کیلوگرم حشیش در شهرستان نی ریز

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز با رصد اطلاعاتی مطلع شدند باند قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از دو دستگاه خودرو تیز رو اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر از استان های شرقی و انتقال به استان فارس کنند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفته و پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد خودرو ها در محور سیرجان-نی ریز شناسایی و مأموران به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: در این راستا مأموران اقدام به ایست و بازرسی در محور مورد نظر کرده که راننده خودرو ها به محض مشاهده ایست و بازرسی اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، یک دستگاه پژو 405 متوقف و راننده آن دستگیر که در بازرسی از خودرو، 320 کیلوگرم حشیش کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: یک دستگاه پژو 405 با 2 سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و پدیده شوم مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار