نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پانا؛

جهان چشم‌انتظار پاسخ به گستاخی‌های اسرائیل است

شیراز(پانا) - نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت پس از جنایات اسرائیل همه جهانیان چشم‌انتظار پاسخی قوی، همه‌جانبه و تاریخی به گستاخی صهیونیست‌هااست.

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جهان چشم‌انتظار پاسخ به گستاخی‌های اسرائیل است

سید اسماعیل حسینی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، گفت: به برکت خون شهید سید حسن نصرالله و به فضل الهی شاهدرویش صدها نصرالله در جوانان امت اسلامی خواهیم بود. 

وی افزود: حال که رژیم سفاک صهیونیست فخر جهان اسلام سید عزیز مقاومت را به شهادت رسانده است، حجت بر همگان تمام شده و باید با تمام توان به مقابله با این رژیم جنایت‌کار رفت. 

 حسینی تأکید کرد: وظیفه ما به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و به تاسی از حضرت امام (ره) و رهبر عزیز انقلاب این است که از گروهی که بتواند به منافع این رژیم غاصب آسیبی برساند حمایت حداکثری کنیم.

وی ادامه داد: حمایت‌های مالی، تجهیزاتی و مهم‌تر از همه حمایت‌های سیاسی و رسانه‌ای باید سرلوحه دولت جمهوری اسلامی قرار گیرد. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تأکید می‌کنیم اظهاراتی از سر ضعف و ایجاد ترس از جنگ احتمالی پذیرفته نیست و همگان باید بدانند که امام عزیز به ما آموختند هزینه‌سازش به‌مراتب از مقاومت بیشتر است. 

 حسینی با تصریح اینکه مبادا تحلیل‌های غلط و غیرواقع‌بینانه ما را از اقدامات مؤثر و دردناک علیه رژیم باز دارد یا مسئولان ارشد نظام را دچار تردید کند؛ مبادا زمزمه‌های ساده‌اندیشانه ما را به اقدامات نمایشی مجامع جهانی یا دولت‌های هم‌پیمان جنایت‌کاران امیدوار کند و ظرفیت عظیم امت اسلامی و آزادگان جهان را برای ضربه‌زدن به رژیم دچار تعلل کند، افزود: ان‌شاءالله فتح و وعده الهی نزدیک است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار پانا که به نظر شما چطور باید انتقام گرفت، گفت: بعد از جنایات اسرائیل همه جهانیان چشم‌انتظار پاسخی قوی، همه‌جانبه و تاریخی به گستاخی صهیونیست‌هااست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار