مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

اول مهرماه در فارس کمبود معلم نداریم

فارس(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس در استان فارس در اول مهرماه اندیشیده شده و مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان استان را خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اول مهرماه در فارس کمبود معلم نداریم

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش فارس، فرشید قاسمی مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس در یک‌صد و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان فارس، اظهار کرد: امروز زنگ شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی سراسر استان نواخته شد و ۷۶ هزار دانش‌آموز کلاس‌اولی راهی مدرسه شدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس در استان فارس در اول مهرماه اندیشیده شده و مدارس افزود: روز ۲۸ مهرماه جشن جوانه‌ها در مدارس متوسطه دوره اول در سراسر فارس برگزار می‌شود و بیش از ۷۷ هزار دانش‌آموز پایه هفتمی تحصیل خود را در دوره متوسطه اول، رسماً آغاز می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: روز یکم مهرماه نیز فرایند تعلیم‌وتربیت با حضور ۹۵۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۸ هزار مدرسه آغاز و ۶۰ هزار فرهنگی نیز رسماً کار خود را برای سال تحصیلی جدید آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: در سطح استان فارس با تلاش‌های صورت‌گرفته کمبود معلم در مدارس استان نداریم و ان‌شاءالله مهر خوبی را در پیشرو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود ادارات استان در پویش مهربانی مشارکت کنند و نسبت به تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار اقدام کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با تقدیر از شهرداری شیراز در آسفالت تعدادی از مدارس شهر، گفت: مقرر شده است شهرداری‌ها نسبت به آراستگی و زیباسازی محوطه اطراف مدارس اقدام کنند البته شهرداری شیراز آسفالت یک‌صد مدرسه را تعهد کرده است.

دبیر شورای آموزش‌وپرورش فارس عنوان کرد: با تصویب شورای شهر شیراز، مترو در هفته اول مهرماه رایگان است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار