مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

آگاهی‌بخشی ورزش همگانی با رسانه‌ها است

فارس(پانا)-مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: معتقد هستیم که آگاهی‌بخشی ورزش همگانی با رسانه‌ها است و امیدواریم که خبرنگاران کمک و تلاش کنند تا به اهداف برنامه‌های ورزش همگانی دست پیدا کنیم.

کد مطلب: ۱۴۹۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آگاهی‌بخشی ورزش همگانی با رسانه‌ها است

 رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز 24 مردادماه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم ورزش را روبه‌توسعه و امنیت داشته باشیم، گفت: هرچه بتوانیم رو به موفقیت برویم قطعاً انگیزه ورزشکاران بسیار می‌شود.

 این مقام مسئول افزود: فردا ۶ صبح طرح ملی ورزش و مردم را در باغ ملی رونمایی خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه اهداف طرح‌های ورزش همگانی فارس قابل رونمایی است و در راستای توسعه سلامت و تندرستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود، تصریح کرد: در ورزش همگانی گروه سنی خاص و گویش و زبانی تعریف نشده است و تمامی گروه‌های سنی مردمی می‌توانند در این طرح‌ها و همایش‌های ورزش همگانی شرکت کنند.

 خداجو با بیان اینکه در ورزش همگانی همه مردم در یک رویداد مسیر خود را طی می‌کنند، گفت: یکی از خصوصیات خوب ورزش همگانی محدودیت نداشتن این ورزش برای مردم است.

 مدیرکل ورزش جوانان فارس بیان کرد: این شهرستان از ۱۲۴ شهرستان تشکیل شده است و امیدواریم مردم بتوانند در این شهرستان‌ها در جایگاه ورزش خوب بدرخشند تا ما بتوانیم قدرت جامعه را در حوزه ورزش مضاعف کنیم.

 علیرضا کلانتری مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه معتقد هستیم که آگاهی‌بخشی ورزش همگانی با رسانه‌ها است، یادآور شد: امیدواریم که خبرنگاران کمک و تلاش کنند تا به اهداف برنامه‌ها دست پیدا کنیم.

 کلانتری ادامه داد: کارکردهای ورزش در دنیا متفاوت است و اگر ورزش را به‌تنهایی برای ورزش بخواهیم موفق نخواهیم شد باید به دید امید ورزش را ببینیم.

 وی با اشاره به موضوع اقتصاد بر ورزش تأثیرگذار است، گفت: در کشورهای توسعه‌یافته ارقامی که برای درمان و ورزش خرج می‌شود را می‌توانید دقت کنید که ورزش میران خرجش بالاتر از دیگر حوزه‌ها است.

 به گفته این مقام مسئول معنا و مفهوم بهره‌وری ورزش برای مردم کاملاً روشن است و سلامت در ورزش و جوانان به‌شدت مهم است.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار