در آیین قدردانی شهردار شیراز از اصحاب رسانه مطرح شد؛

شورای شهر و شهرداری شیراز، رسانه را سرمایه ارزشمندی می‌داند

شیراز (پانا) - در آیین قدردانی مدیریت شهری شیراز از اصحاب رسانه حوزه شورا و شهرداری بر همراهی ارزنده این قشر فرهیخته با شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تأکید شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر و شهرداری شیراز، رسانه را سرمایه ارزشمندی می‌داند

به گزارش پانا از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ در آیین قدردانی مدیریت شهری شیراز از اصحاب رسانه بر همراهی ارزنده این قشر فرهیخته با شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تأکید شد.

سیدابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: اصولاً تصور یک شهر پیشرفته و مدیریت چنین شهری بدون اصحاب رسانه ممکن نیست.

حسینی افزود: قشر فرهیخته و وظیفه‌شناس رسانه در این راستا نقش مهم و مؤثری دارند و در بازدیدهای شبانه و دیگر برنامه‌ها اصحاب رسانه، همراه همیشگی ما هستند و از نقد و پیشنهادهای آن‌ها استفاده کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری، خود را با اصحاب رسانه، یک خانواده می‌داند و انتظار داریم همین ارتباط دوستانه و وظیفه شناساندن با مدیریت شهری به‌عنوان خدمتگزاران شهر همواره ادامه داشته و با همراهی رسانه، توفیق خدمت هرچه بیشتر به مردم برای مدیریت شهری شیراز فراهم شود.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این آیین اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره همراه مدیریت شهری بوده‌اند و فرصت تجلیل از عکاسان و خبرنگاران، مدیران مسئول روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و فعالان عرصه را مغتنم می‌شماریم.

وی به‌پاس قدردانی از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران ضمن پوشیدن جلیقه خبرنگاری به عکاسی از اصحاب رسانه پرداخت.

محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: حوزه صنفی خبرنگاران منسجم نیست و آتش‌به‌اختیار عمل می‌شود و وقتی این اتفاق بیفتد به‌خاطر عدم همگرایی موجب می‌شود تا هیچ خواسته‌ای به اجابت نرسد.

هاجری با بیان اینکه رسانه، رکن چهارم دموکراسی است و اندیشه‌ها، جامعه‌ساز هستند و خبر می‌تواند جامعه را زیبا کند، افزود: وظیفه اهل‌قلم و مطبوعات، ارائه آرامش به جامعه است و باید کمک کنند جامعه از آرامش برخوردار شود.

وی اضافه کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری، شغل مقدسی دارند و حقوق و مزایای اندکی دارند؛ حوزه صنفی خبرنگاران منسجم نیست و همفکری نکردن موجب به نتیجه نرسیدن مطالبات آن‌ها می‌شود.

سیده مریم حسینی، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به توانمندی‌ها و تأکید بر همراهی شهردار با اصحاب رسانه در حوزه مدیریت شهری، گفت: عکس گرفتن شهردار شیراز از آیین تقدیر از خبرنگاران، یک حرکت فرهنگی است.

هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس نیز با قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز گفت: شهردار این کلان‌شهر همواره پشتیبان رسانه‌هاست؛ چراکه مدیریت شهری تعامل با رسانه را سرمایه‌گذاری می‌داند و نگاه مطلوب به رسانه دارد.

وی ادامه داد: اولین اجلاسیه رسانه‌های محور مقاومت با حمایت شورای اسلامی و شهرداری شیراز برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم شیراز در قله بماند و به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع) خوش بدرخشد.

امیر اسماعیل آذر، چهره برجسته ادب فارسی نیز در این آیین گفت: هر روز با خبرنگاران در تعامل هستم؛ چراکه برای اصحاب رسانه، احترام قائل هستم و خبرنگار می‌تواند پیمان صلح و دوستی را فراهم کند و برای اینکه خبرنگاران بتوانند به وظیفه خودشان عمل کنند باید موضوع حقوق و بیمه آنان به‌خوبی شکل گرفته باشد تا دغدغه نداشته باشند.

وی افزود: کار بزرگ اصحاب رسانه این است که عملکرد مدیریت شهری و اقدامات آن‌ها در حوزه فرهنگی و عمرانی را به شهروندان ارائه و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار