پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان آباده به‌مناسبت روز خبرنگار

آباده (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان آباده با تجلیل از دانش‌آموزخبرنگاران پانا، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

متن پیام به شرح زیر است:

«با سلام و احترام و خداقوتی پر از انرژی جوانی به شما فرزندان خوب ایران، روز خبرنگار را خدمت شما خبرنگاران تبریک عرض می‌نمایم.

دانش‌آموزان خبرنگار پانا! 

 بارها و بارها با دیدن اخبار شفاف، زیبا و جذاب و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما دانش‌آموزان عزیزم به خود بالیده‌ام.

از ۷ سال پیش تا کنون که اولین گام‌های تأسیس خبرگزاری پانا را در سازمان دانش‌آموزی شهرستان آباده با هم برداشتیم، لحظه‌به‌لحظه و روزبه‌روز شاهد پیشرفت شما بوده‌ام، وقتی برای تهیه خبرهای مختلف از همه ناامید شده و به من پناه می‌آوردید، کمترین کاری که می‌توانستم انجام دهم مهربانی و مصاحبه و افتخار به وجود تک‌تک شما خبرنگاران بود، وقتی از دور، نظاره‌گر تلاش و کوشش شما و اولیای محترمتان بودم و هنگامی که مخابره گزارش‌های مختلف و متفاوت شما را از وبگاه خبرگزاری پانا کشور دنبال می‌کنم، ثمره‌ای جاودان و دلپذیر را در طول مدت معلمی‌ام به نظاره می‌نشینم.

فرزندانم! بدانید کاری را که از سال ۸۰ در یک مدرسه دورافتاده ابتدایی با خبرنگاران نوجوان و نشریه گلبرگ آغاز کردم، امروز با خبرگزاری پانا سازمان دانش‌آموزی شهرستان آباده با وجود ذی‌قیمت شما جوانان و نوجوانان دیارم به اوج رسیده و اکنون که بیش از ۵۰ دانش‌آموزخبرنگار با راهبری مربیان دلسوز پانا در سطح شهرستان آباده فعالیت می‌نمایند، بر من واجب است که به‌پاس تربیت اجتماعی و فرهنگی والای عزیزانم سجدهٔ شکر به‌جای آورم و دست دعا برای پیشرفت روزافزون شما امیدهای جامعهٔ اسلامی ایران به درگاه پروردگار بردارم.

 فرزندان عزیزم! امروز نیاز به دقت نظر، شفافیت و انعکاس صادقانه اخبار با عنایت به جهاد تبیین از ملزومات جامعه است و تأثیر قلم، کلام و دوربین شما خبرنگاران، جهادی بزرگ است که نباید از آن غافل شویم؛ لذا توجه شما را به کلام رهبر معظم انقلاب جلب می‌نمایم که فرمودند: «من مطبوعات را یک پدیدهٔ ضروری و لازم و اجتناب‌ناپذیر برای جامعهٔ خودمان و هر جامعهٔ دیگر می‌دانم. بنده برای مطبوعات 3 وظیفه قائلم: ۱- نقد و نظارت ۲- اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف ۳- طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه؛»

قاسم خلیفه                          

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان آباده»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار