استاندار فارس:

رویکرد دولت سیزدهم تقویت و گسترش هنرستان‌ها است

شیراز (پانا) - استاندار فارس گفت: جوانان و نوجوانان باید همراه با آموزش‌های تئوری از آموزش‌های علمی و حرفه‌ای هم بهره‌مند شوند، رویکرد دولت سیزدهم تقویت و گسترش هنرستان‌ها است.

کد مطلب: ۱۴۶۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد دولت سیزدهم تقویت و گسترش هنرستان‌ها است

محمدهادی ایمانیه در بازدید میدانی از هنرستان در حال ساخت امتیاز واقع در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان باید همراه با آموزش‌های تئوری از آموزش‌های علمی و حرفه‌ای هم بهره‌مند شوند، رویکرد دولت سیزدهم تقویت و گسترش هنرستان‌ها است.

وی با اشاره بر اینکه از نتایج این اقدام می‌توان به ایجاد کسب‌وکارهای خرد، تاسیس شرکت‌های دانش بنیان، راه‌اندازی مشاغل تولیدی و صنعتی نام برد، تصریح کرد: زمانی که آموزش علمی با آموزش عملی همراه شود می‌توان آینده شغلی فرد محصل را تضمین کرد؛ علاوه بر آن نیاز به اشتغال‌های اداری و کارهای پشت میزی نیز به تناسب کاهش می‌یابد.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه در هوشمندسازی و استفاده از ابزارهای بروز و الکترونیکی از هنرستان‌ها غفلت نشده است، افزود: امروزه در هنرستان‌ها ظرفیت و بستر عظیمی از آموزش علمی همراه با هنر و فن وجود دارد که می تواند به سلایق طیف زیادی از جوانان پاسخگو باشد.

محمدهادی ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود اقدام خیرین در احداث مدارس و به‌ویژه هنرستان‌ها را همانند سایر فعالیت‌های خیرین، اثرگذار و ماندگار دانست و افزود: بخش اعظمی از فعالیت احداث هنرستان امتیاز توسط خیر محترم انجام شده؛ قسمتی از کار باقی‌مانده که با همکاری دولت و خیر محترم تلاش خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و ان‌شاءالله از ابتدای سال تحصیلی جدید در اختیار محصلان و دانش آموزان قرار گیرد.

 در این بازدید مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان فارس نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار