مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شیراز اعلام شد

راهپیمایی روز قدس در ۸۰ نقطه فارس برگزار می‌شود

شیراز (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به احتمال ۲۹ روز شدن ماه میارک رمضان، از تصمیم ستاد جهانی روز قدس در برپایی این مراسم  ۲۵ فروردین‌ماه مصادف با ۲۳ رمضان در بیش از ۸۰ نقطه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شیراز اعلام شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از مناسبت‌های مهم مسلمانان جهان است، اظهار کرد: امسال شعار روز جهانی قدس «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس گفت: شاهد اضمحلال‌ و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم که از درون دچار درگیری و اختلاف شدند.

ملک مکان به مسیرهای راهپیمایی در استان فارس اشاره کرد و افزود: راهپیمایی در شیراز ساعت ۱۰ روز جمعه از چهارراه ۱۵ خرداد آغاز و به سمت خیابان لطفعلی خان زند_چهارراه پیروزی_ خیابان ۹ دی ادامه دارد و سپس در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) همراه با نماز جمعه سخنرانی می‌شود.

وی گفت: مردم در شهرک‌های اطراف شیراز از جمله گویم، گلستان و صدرا، مراسم راهپیمایی در همان مناطق برگزار و در مسیرهای منتهی به مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، سید یحیی صفوی فرمانده اسبق سپاه و مشاور عالی فرمانده کل قوا سخنران اصلی مراسم راهپیمایی در شیراز است که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

ملک مکان عنوان کرد: کمپین و پویش‌های مجازی و فضاسازی محیطی ایجاد و از ۲ خانواده شهید در محل حرم تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در مسیرهای راهپیمایی نیز در چهار نقطه گروه‌های سرود دانش آموزی را خواهیم داشت. همچنین غرفه‌ای برای کودکان با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان و ارایه محصولات عفاف و حجاب با تخفیف برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار