در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس:

رئیس کل دادگستری فارس بر تقویت بنیه اعتقادی و علمی دانشجویان تأکید کرد

شیراز (پانا) - همزمان با روز معلم رئیس کل دادگستری استان فارس و جمعی از معاونین و مسئولاین قضایی استان با حضور در دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک روز معلم از جایگاه رفیع اساتید این دانشگاه و دانشجویان این مرکز آموزشی  تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل دادگستری فارس بر تقویت بنیه اعتقادی و علمی دانشجویان تأکید کرد

رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع فرهنگیان با بیان اینکه راه و روش شهید مطهری سنگ بنا و فضای جدیدی در مفهوم تعلیم و تربیت و رشد جامعه ایجاد کرد گفت: مهم‌ترین وجه راه و روش تبیین شده توسط ایشان تعقل، نظریه‌پردازی و پژوهش هدفمند بود.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به این مطلب که آثار ارزشمند استاد مطهری همچنان به عنوان منبعـی کارآمد برای رده‌هـای مختلف سنـی قابل بهره‌برداری است گفت: بهره گیری از روش و منش و شخصیت برجسته ای همچون شهید آیت اله استاد مطهری می تواند زمینه پرورش معلمان و آموزگاران برای آینده کشور باشد.
وی در این دیدار صمیمانه با حضور در کلاس درس دانشجویان تربیت معلمی شیراز بر تقویت بنیه اعتقادی و علمی تأکید کرد و افزود: ایمان و دانش بهترین داشته های است که با تکیه بر آن می توانید آینده خود و نسل های بعدی را بسازید.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان افزود: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم است چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل های بعدی هستند.
همچنین در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، معاونین قضایی دادگستری و مدیر کل بازرسی استان فارس نیز حضور داشتند برخی مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان مطرح و نظرات ، دیدگاه های و پیشنهادات تعاملی دو مجموعه توسط رئیس و مدیران این مرکز آموزشی مطرح شد.
بنا است در هفته پیش رو در دیداری اختصاصی مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی فرهنگیان در قالب یک دیدار عمومی توسط مسئولان عالی قضایی استان بررسی و پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار