مشاور وزیر آموزش و پرورش:

حمایت از دختران خلاق امروز ، سرمایه‌گذاری برای فردای سازمان تعلیم و تربیت است

بهارستان دو (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش، حمایت از دانش‌آموزان دختر کشور را از جمله ضرورت‌ها دانست و آن را امری مفید برای فردای آموزش و پرورش خواند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از دختران خلاق امروز ، سرمایه‌گذاری برای فردای سازمان تعلیم و تربیت است

فرشته حشمتیان در حاشیه آیین اختتامیه چهل‌و‌دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی در گفت‌‌وگو با پانا در خصوص برگزاری جشنواره‌های نوجوانانه گفت: «جشنواره‌های دانش‌آموزی خصوصا جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا حول محور فعالیت‌های فرهنگی آمیخته به هنر دانش‌آموزان فعالیت می‌کند، تلاش دارد تا زمینه‌ای را برای ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان با عینک دید نوجوانانه فراهم کند. حُسن این دست از جشنواره‌ها تفاوت بسیار سلایق، هنرها و حیطه‌ها است که پذیرای هر قشر خلاق دانش‌آموزی است.»

وی شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان را از مهم‌ترین نقاط قوت مسابقات دانش‌آموزی دانست و اظهار کرد: «شناخت ظرفیت‌ها مساوی با آینده‌ای روشن‌ است و مادامی که شما از زمینه‌های توانمند سازمان و کشور خود آگاه هستید، سرمایه‌گذاری عمده خود را روی این حیطه‌ها انجام خواهید داد. شناخت داشته‌های درونی دانش‌آموزان، نشانگر نزدیکی ما به قله پیشرفت آموزش و پرورش است.»

حشمتیان بر نقش کلیدی دختران در جامعه اشاره کرد و افزود: «دختران امروز کشورمان، مادران فردای جامعه‌ هستند. فعالیت‌های فرهنگی و هنری به آن‌ها می‌آموزد که حضور فعال در ابعاد پرورشی و یکدلی در این مسیر، همراهی، همدلی، احترام متقابل و در عین حال امیدآفرینی را به همراه دارد که بهبود آن در سازمان تعلیم و تربیت از مهم‌ترین اهداف ما است.»

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: «اگر مسئولین به دنبال تقویت برنامه‌های پرورشی هستند باید بدانند که ترغیب با تشویق اتفاق می‌افتد. تشویق دانش‌آموزان و اولیای آنان ثابت می‌کند که خانواده از نقشی اساسی برخوردار است و پیشرفت بدون همراهی آنان صورت نخواهند کرد.»

خبرنگار : دانش آموز حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار