ریاست اداره‌ مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران:

معلمین مدارس غیردولتی گواهی صلاحیت حرفه‌ای دریافت خواهند کرد

شهریار (پانا) - ریاست اداره‌ مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با پانا‌ مدرسه را محل پرورش استعدادهای آموزشی و پرورشی دانش آموزان دانست. و مدارس دولتی و غیر دولتی را یکسان برشمرد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

وحید محرمی ریاست اداره‌ی مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان های استان تهران در گفت‌وگو با پانا‌ اذعان کرد: «مدرسه محل پرورش استعدادهای دانش آموزان است. مدارس دولتی و غیر دولتی تفاوتی ندارد؛ ما باید به دنبال پرورش استعدادهای دانش آموزان باشیم.»

محرمی در مورد توانمند‌سازی معلمان اذعان داشت: «تمام فعالیت‌های ترتیب داده شده در حیطه کاری ما در جهت ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی بوده است؛ به طور مثال در حوزه‌ آموزشی جلسات توانمندسازی برای کارشناسان مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیر دولتی و مدیران را در نظر داریم؛ طبق ابلاغیه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، معلمانی که در عرصه‌ مدارس و مراکز غیر دولتی مشغول به فعالیت هستند بعد از گذراندن دوره‌های توانمند‌سازی، گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی دریافت خواهند کرد. چنانچه این اتفاق در مدارس و مراکز غیر دولتی رقم بخورد  یکی از دغدغه های ما در حوزه آموزشی و پرورشی رفع خواهد شد.»

وی در ادامه افزود: «در حوزه پرورشی نیز ما باید بتوانیم نگاه تربیتی را در این مدارس جاری و ساری کنیم. یکی از دغدغه‌های ما احیای فرهنگ نماز در مدارس غیر دولتی است. در مدارس غیردولتی فضای بسیار محدودی وجود دارد و لازم است فضایی جهت تشکیل نمازخانه و پایگاه‌های بسیج با هدف ارتقا نگاه تربیتی در دانش‌آموزان در نظر بگیریم.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۸.۳۳M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۴۸ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز : هلیا بهشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار