مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عبدالعظیم:

ایران کشوری صلح طلب است

شهرری (پانا)- مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عبدالعظیم در مراسم نواختن زنگ آغاز نصرالله که در مدرسه حضرت صدیقه طاهره (س) ناحیه یک شهرری برگزار گردید ایران را کشوری صلح طلب دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۶۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ایران کشوری صلح طلب است

مهدی اقبالیان، مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عبدالعظیم در مراسم نواختن زنگ آغاز نصرالله که در مدرسه حضرت صدیقه طاهره (س) ناحیه یک شهرری برگزار گردید گفت:  اتفاقاتی که در جهان رخ می‌دهد به دلیل منافع قدرت‌های قدیمی دنیا است. قدرت‌های نو ظهور، درحال پیشرفت هستند و قدرت‌های قدیمی تر احساس می‌کنند جایگاهشان تحت الشعاع قرار گرفته است و تهدید جدی برایشان به وجود آمده است. این قدرت‌های قدیمی نمی‌خواهند از قدرت خود را واگذار کنند، به همین دلیل دست به هر جنایتی می‌زنند.

اقبالیان اذعان کرد: رژیم صهیونیستی از هیچ اقدامی  برای حفظ جایگاه خودش فروگذار نکرده است. و برای رسیدن به اهداف خود بسیاری از کودکان را به خاک و خون کشیده است. به گونه‌ای که تمام جهان به چهره واقعی صهیونیست پی برده است. مردم سراسر جهان این کشتارها را محکوم کرده اند و علیه رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها به اعتراض دست زدند .

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عبدالعظیم در ارتباط به حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی بیان کرد: ایران کشوری جنگ طلب نیست؛ ما به دنبال صلح هستیم. اما رژیم صهیونیستی بسیاری از خطوط قرمز دیپلماتیک را رد کرده است، به همین دلیل جمهوری اسلامی با قدرت به رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

خبرنگار : دانش آموزان امیر محمد افروغ، آتنا اسدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار