معاون پرورشی مدرسه امام رضا(ع):

سیدحسن نصرالله الگوی کامل مکتب امام‌حسین(ع) بود

رودهن(پانا)-معاون پرورشی مدرسه امام رضا(ع)‌، ضمن ابراز تسلیت و تاثر از شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، این شهید را الگوی کاملی از مکتب امام حسین(ع) و مجاهدی انقلابی در جبهه مقاومت برشمرد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

سامانه اسدی نی‌نی معاون پرورشی مدرسه امام رضا(ع)‌ مهرآباد رودهن در گفتگو با پانا ضمن اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: «شخصیت سیدحسن نصرالله یک شخصیت انقلابی و مجاهد بود. وی سی‌سال از عمر خود را در مبارزه علیه باطل گذرانده بود. ایشان با پیروی از راه امام‌حسین(ع) و با اقتدا به امام زمان(عج) در این راه قدم برمی‌داشت؛  شخصیت جهادگونه سیدحسن نصرالله این شخصیت را در جهان اسلام سرآمد و الگوی تمام مبارزان راه حق کرد.»

وی افزود: «مهم‌ترین درس و پیامد شهادت سیدحسن نصرالله، ادامه راه مقتدرانه مبارزه و پیروزی حق بر باطل است. اینکه مجاهدان اسلام با عزمی راسخ‌تر به مسیر خود ادامه دهند، چرا که این پایداری و مقاومت است که راه جهاد را هموار می‌کند.»

در پایان اسدی نی‌نی خاطرنشان کرد: «ما با نگاه به زندگی شخصیت‌هایی چون سیدحسن نصرالله باید تمام تلاش و همت خود را به کارببندیم که در راه اسلام، مجاهدانه حرکت کنیم و مقدمات ظهور امام زمان(عج) را در گستره جهان فراهم و میسر کنیم.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۹.۷۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۲۳ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز، سدنا حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار