نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی:

جهاد امروز در جبهه جنگ نرم است

ورامین (پانا) - نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جهاد، جهاد جنگ نرم است و مبارزه‌ بی‌امان و خالصانه در مقابل دشمن باید صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جهاد امروز در جبهه جنگ نرم است

علی خزایی در یادواره شهدای دفاع مقدس شهرستان ورامین که در پایگاه کمیل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد، بیان کرد: اگر امت واحده اسلامی داشته باشیم، هیچ ظالم و ستمگری در دنیا جرات ظلم به مسلمین در هیچ نقطه‌ای از جهان را ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش ما باید برای ایجاد امت واحد اسلامی باشد. وحدت برای پیشوایان انقلاب، همواره یک راهبرد بوده که باید عملیاتی شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمن در 4 دهه‌ اخیر، مدل جنگی خود را تغییر داده و جنگ سخت و نظامی که در دهه شصت شاهد آن بودیم را امروز به جنگ نرم تبدیل کرده است. امروز جهاد، جنگ نرم است و مبارزه‌ بی‌امان و خالصانه در مقابل دشمن باید صورت بگیرد.

خزایی با اشاره به حوادث و مسئله فلسطین، ادامه داد: امروز شاهد نسل‌کُشی آشکار در غزه هستیم و رژیم غاصب صهیونیستی که مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان سگ هار آمریکا یاد کرده‌اند، دیوانه‌وار در حال جنایت است. در آخر هم این وحشی‌گری‌ها هیچ نتیجه‌ای برای آنان به دنبال نخواهد داشت و نابودی آنان از آنچه فکر می‌کنید، نزدیک‌تر است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک تصریح کرد: به حول و قوه‌ الهی، رزمندگان ایران اسلامی قدرتمندتر از هر زمان دیگری آماده‌ صیانت از آرمان‌های انقلاب هستند.

خبرنگار : دانش آموز، آرزو تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار