مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

زنگ مهر امسال با زنگ محمدی آمیخته شده است

شهرری یک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، زنگ مهر امسال را با توجه به همزمان شدن با ولادت پیامبر اکرم(ص) ، زنگ محمدی خواند.

کد مطلب: ۱۵۰۳۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر امسال با زنگ محمدی آمیخته شده است

حسین سعیدی یکتا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت آموزش و پرورش ناحیه یک ری در نماز جمعه شهر قیامدشت اذعان کرد: خوشحالم که امروز در جمع شما نمازگزاران هستم تا با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید گزارشی از فعالیت اداره آموزش و پرورش خدمت شما عزیزان داشته باشم.

وی در ادامه عنوان کرد: هر ساله ما در اول مهر ماه زنگ مهر را همراه زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس اجرا می‌شد که امسال با عنایت خدا زنگ محمدی را نیز در مدارس داریم. و در رابطه با جشن‌های برگزار شده برای دانش‌آموزان تصریح کرد که تا امروز، جشن غنچه‌ها را برای دانش‌آموزان پیش‌دبستان، جشن شکوفه‌ها را برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و جشن جوانه‌ها را برای دانش‌آموزان پایه هفتم برگزار کردیم؛ در اولین روز مهر ماه به طور همزمان با تمام پایه‌ها در کل کشور در ناحیه یک شهرری آغاز سال تحصیلی و زنگ مهر را خواهیم داشت.

یکتا در ادامه با اشاره به همراهی رسانه‌ها تصریح کرد: خبرنگارانی که با بنده ارتباط دارند و صدای شما مردم عزیز هستند و مشکلات را به گوش بنده می‌رسانند و ما حدالامکان سعی می‌کنیم پاسخ را خدمت اصحاب رسانه برسانیم تا به شما اطلاع رسانی شود.

این مقام مسئول در آخر صحبت‌های خود تشریح کرد: بنده صمیمانه از مردم درخواست می‌کنم تا کمک کنند در حل مشکلات ساختاری، فرهنگی در کنار یکدیگر قرار بگیریم و موانع را حل کنیم.

خبرنگار : دانش‌آموزان: سید ایلیا سید محمد و مائده سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار