در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد:

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا)- انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در سالن اجتماعات هاشمی رفسنجانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور کاندیداهای مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های تهران برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۵۰۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران

انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران  به تفکیک پسران و دختران در دو روز ٢٧ شهریورماه و ٢٨ شهریور ماه به ترتیب با نظارت عباس میرزایی مدیر سازمان دانش‌آموزی انجام پذیرفت. 

در بخش پسران، علی سلطانی از منطقه ملارد به عنوان رئیس شورای دانش‌آموزی انتخاب شد. امیرمحمد حاجی‌زاده از منطقه رباط کریم نایب رئیس، امیرعلی عزیز از منطقه ناحیه یک شهرری منشی اول و مهدی قلی‌پور از شهر قدس منشی دوم شدند.

مانی باقری، حسین صبور از اسلامشهر، امیر مهدی نظری از شهر قدس، محمدطاها شیر محمدی از رودهن، سید طاها برزده، سپهر توحینی از ورامین، عرشیا عسگری از شهریار، ابوالفضل الفتی از ناحیه دو شهرری، یاشار یعقوب‌وند، پارسا اسفندیاری از پردیس به عنوان عضو شورا برگزیده شدند.همچنین سید ابولفضل موسوی از کهریزک و معید طرزی از پاکدشت به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب گردیدند.

در بخش دختران، پریماه نوابی از ناحیه دو شهرری به عنوان رئیس شورای دانش‌آموزی انتخاب شد. حنانه کربلایی از بهارستان دو نایب رئیس، ملیکا علیجانی از اسلامشهر منشی اول و زینب قوی بنیه از پردیس منشی دوم شدند. یکتا اردستانی از ورامین نیز کارپرداز شورا شد.

نازنین زهرا خدایاری از ملارد، ریحانه جعفری از ملارد، فاطمه عنصری از شهر قدس، یکتا اسدالهی از رباط کریم، زهرا قلی زاده از کهریزک، مهلا طالبی از شهریار، هستی صادقی کردار از چهاردانگه، بهارناز رضایی و نگین سیری از پاکدشت، ترنم حضوری‌زاده از شهرقدس به عنوان عضو شورا برگزیده شدند.دانش‌آموزان زینب نوری از ناحیه دو شهرری و مهدیس کمانکش از پاکدشت نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب گردیدند.

خبرنگار : دانش آموز، ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار