یکی از فرهنگیان مقام‌آور در نخستین همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد؛

همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» با هدف مکتوب کردن تجارب آموزشی و تربیتی

تهران(پانا)- دبیر شهرستان‌های استان تهران و دارنده مقام اول در رشته مقاله‌نویسی نخستین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید، هدف از برگزاری این همایش را مکتوب کردن تجارب تربیتی عنوان کرد و از فرهنگیان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت جهت شرکت در نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران امسال دبیرخانه اجرایی نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «تربیت در زیست‌بوم جدید» با تاکید بر هویت و امید است، به همین مناسبت به سراغ یکی از فرهنگیان مقام‌آور در دور اول این همایش رفتیم تا به بیان اثرات و تجارب حاصل از این همایش ملی بپردازیم.

اشرف ظهره‌وند، دبیر شهرستان‌های استان تهران و دارنده مقام اول در رشته مقاله‌نویسی نخستین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید، در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «در زمان اولین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید، ما شرایط کرونا را گذرانده و درخصوص رسانه اطلاعات خوبی را کسب کرده بودیم‌. مقاله من، یک مقاله علمی پژوهشی بود که برای تولید آن از تجربیات و اطلاعات بسیاری از مدیران مدارس بهره‌مند شدم و همه این اطلاعات را در قالب یک مقاله در اختیار سایر همکاران قرار دادم. چراکه آموزش تغییر پیدا کرده بود و ما باید از ابزار ارتباط جمعی مانند موبایل استفاده بهتری می‌بردیم.»

ظهره‌وند هدف از برگزاری این همایش را مکتوب کردن تجارب تربیتی عنوان کرد و گفت: «کمرنگ‌ترین جوهرها از قوی‌ترین ذهن‌ها، ماندگاری بیشتری دارند؛ به‌عبارت دیگر آنچه که مکتوب و مستند می‌شود، ماندگارتر است. بنابراین هدف از برگزاری این همایش نیز مکتوب کردن تجارب آموزشی و تربیتی است.»

وی ضمن دعوت از فرهنگیان جهت شرکت در دومین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید افزود: «همه می‌دانیم که بالاترین مهارت، نوشتن است؛ ما باید نوشتن را تمرین کنیم. از همه همکاران دعوت می‌کنم با شرکت در این همایش، تجارب ارزشمند خود را در اختیار سایر همکاران به‌خصوص نومعلمان قرار دهند تا بتوانیم نسل خوبی را پرورش دهیم.»

حجم فایل ویدیویی : ۱۰.۹۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۳۸ دانلود فایل
خبرنگار : ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار