انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان قدس

شهر قدس (پانا) - طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان قدس منصوب شد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان قدس

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس با حضور مجتبی روح‌الهی (مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران) و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

در این جلسه، طی حکمی از سوی مسعود بهرامی (مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران)، مهدی جعفربیک به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان قدس منصوب و از زحمات فرشته اکبریان (معاون مدیرکل و سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس) تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در بخشی از این حکم آمده است: «مورد انتظار است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست‌های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه‌ای انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش‌ساحتی دانش‌آموزان آن منطقه به کار گیرید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار