کارشناس مسائل دینی شهرستان ملارد:

حضور در انتخابات پیش رو مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت است

ملارد (پانا) - کارشناس مسائل دینی شهرستان ملارد، حماسه حضو در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مکمل حماسه ملت ایران در بدرقه شهیدان خدمت دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور در انتخابات پیش رو مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت است

رضا لطفی در گفت‌وگو با پانا ضمن ابراز تاثر و اندوه بابت از دست دادن رئیس جمهور محبوب و همراهانش اظهار کرد: «رئیس‌جمهور شهید، خود را خدمتگزار این ملت می‌دانست و تمام تلاشش را می‌کرد که محرومیت از جای‌جای ایران اسلامی برداشته شود. شهید جمهور خوش‌قلب، جدا از عملکردش نیست، او همان تولیت موفق آستان قدس رضوی است، شهید جمهور محبوب همان رئیس موفق قوه قضاییه بود و به همین دلیل شهید جمهور خستگی‌ناپذیر، محبوب دل‌ها شد.»

وی با بیان اینکه مدیریت تراز انقلاب اسلامی در زمره ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود، تصریح کرد: «سخت‌کوشی و مسئولیت‌پذیری و گره‌گشایی از کار مردم و اعتماد به مردم و ظرفیت‌های این کشور از ویژگی‌های دیگر شهید رئیسی بود. یک کارگزار در نظام اسلامی باید از دنیاگرایی پرهیز کند که این ویژگی را نیز در شخصیت آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم.»

لطفی با بیان اینکه شهید جمهور به سوگندی که در راستای خدمت به مردم خورده بود با صداقت عمل کرد، افزود: «گره‌گشایی و شاد کردن مردم، دغدغه شبانه‌روزی این شهید آسمانی بود و حضور میلیونی ملت باوفا و مهربان ایران در شهرهای مختلف برای شرکت در تشییع پیکر شهدای خدمت، نشانه قدردانی و سپاس ملت از این شهدا بود.»

کارشناس مسائل دینی شهرستان ملارد بیان کرد: «رئیس‌جمهور شهید، شخصیت بابرکتی برای نظام جمهوری اسلامی بود و این موضوع با رؤسای جمهور پیشین قابل قیاس نیست. شهید آیت‌الله رئیسی، خدمات ارزنده‌ای را با اولویت رفاه و آسایش مردم انجام داد و بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره و رهاشده را به سرانجام رسانید و معنویت وی موجب خیر و برکت فعالیت‌هایش شد.»

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: «اکنون که قرار است انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر برگزار شود، شکی نیست که تشییع‌کنندگان شهدای خدمت به پای صندوق رای می‌آیند تا از نظام اسلامی پشتیبانی کنند. دولت چهاردهم باید تکرار دولت شهید آیت‌الله رئیسی باشد تا از این طریق، کار جهادی که در سال 1400 شروع شده بود، ادامه پیدا کند و مشکلات مردم کمتر شود و ایران اسلامی در دنیا به عنوان نظام موفق دینی شناخته شود.»

لطفی با اشاره به چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه امسال خاطرنشان کرد: «باید افرادی با سبک، شیوه، الگو و منش شهید رئیسی را انتخاب کنیم. چون شهید رئیسی در راه قرآن، ولایت، مردم، خدا و عترت، جسمش را به خاک، روحش را به خدا و راهش را به مردم سپرد. راه شهید رئیسی با تبعیت و تنظیم مواضع با ولایت، محقق می‌شود. روحانیون باید در این انتخابات به بیان جنبه‌های معنوی و خدمات شهید رئیسی و معیار رئیس جمهور اصلح بپردازند.»

خبرنگار : دانش‌آموز: زهرا لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار