کارشناس مسئول واحد قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

با شرکت در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب گزینه اصلح، به زحمات سیدالشهدا خدمت پاسخ خواهیم داد

ملارد (پانا) - کارشناس مسئول واحد قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در گفتگو با پانا گفت: با شرکت در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب گزینه اصلح، بهترین پاسخ به نتیجه زحمات رئیس جمهور شهید سیدالشهدا خدمت، که حفظ اتحاد ملی و تلاش در راستای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است، را خواهیم داد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
با شرکت در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب گزینه اصلح، به زحمات سیدالشهدا خدمت پاسخ خواهیم داد

حمید رستمی، در راستای فعالیت‌های شهید جمهور عنوان کرد: «منش کار شهید رئیسی به گونه‌ای بود که در بین مردم حاضر می‌شد. درد دل مردم را گوش می‌کرد، مانند مردم و در بین مردم زندگی کرد و در رسیدن به اهداف هیچ‌گونه بن‌بستی برای او وجود نداشت و همواره امیدوارانه، کارها را پیگیری و به سرانجام می‌رساند. فعالیت‌های زیربنایی را شروع کرد و کارخانجات تعطیل ونیمه تعطیل را، راه‌اندازی کرد. سخت‌کوشی در رسیدن به اهداف در وجود او نمایان بود و به معنای واقعی کلمه می‌توان به او لقب شهید خدمت را داد زیرا همیشه دغدغه مردم و محرومین جامعه را داشت.»

کارشناس مسئول واحد قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ملارد، با بیان این‌که مدیریت تراز انقلاب اسلامی در زمره ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود، گفت: «امید به آینده، اخلاص، سخت‌کوشی، ایمان به این که ما، می‌توانیم و پیگیری امور تا رسیدن به سرانجام، در وجود شهدای عزیز خدمت به ویژه شهید رئیسی به عنوان سکان‌دار دولت، همیشه نمایان بود. او در رسیدن به اهداف والای امام‌ راحل و رهبر انقلاب عمل می‌کرد و امید دادن به جامعه، بخصوص جوانان و نوجوانان را که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند را، در رفتار و عملش به معنای واقعی کلمه نشان داد.»

وی، ضمن تأکید بر مردمی بودن دولت شهید رئیسی، افزود: «شهادت آیت‌الله رئیسی، ضایعه‌ای بزرگ و سنگین برای امت اسلامی و مردم شریف ایران است، اما شهادت پرخیر و برکت او پویایی و کارآمدی نظام اسلامی را بار دیگر، بر همگان اثبات نمود و نقشه‌ برخی جریان‌های شرور و بیگانه‌ که تمام همت خود را، جهت بر زمین زدن دولت مردمی و انقلابی شهید جمهور، بکار گرفته بودند تا اعتماد مردم را خدشه‌دار و نظام مقدس را ناکارآمد جلوه دهند نقش بر آب نمود.»

کارشناس واحد قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد: در ادامه بیان کرد: «دشمن وقتی تلاشش بی‌ثمر ماند، برای تطهیر خود با کراهت، اقدام به موج‌سواری بر روی احساسات پاک و صادقانه‌ این ملت نموده و می‌خواهند چهره‌ پلیدشان را پشت پیام‌های تسلیت پوشالی و مملو از نفاقشان پنهان کنند، اما سخت در اشتباه هستند، چراکه ملت ایران بصیر و آگاه هستند و سره را از ناسره می‌شناسند.»

رستمی، اظهار کرد: «درسی که شهید جمهور عزیز، به مسئولین داد این بود که برای حل مشکلات مردم، باید در بین آنها حاضر شد و حرف دل محرومین جامعه را باید شنید و با آنها همراه شد، در این صورت مردم، آنها را باور خواهند کرد و در راه رسیدن به اهداف همراهی خواهند کرد و این یعنی، یکدل شدن جامعه و دشمن همیشه از وحدت و یکی شدن مردم با مسئولین، ترس داشته است. این همان رسیدن به اهداف والای انقلاب و در تراز یک فرد خدمتگزار، برای جامعه است.»

این کارشناس آموزش و پرورش ملارد، به قدرشناسی مردم اشاره کرد و گفت: «ملت ایران یکپارچه، رئیس جمهور محبوب و مردمی، را دوست داشتند، به همین دلیل، در تشییع پیکر شهدا سنگ تمام گذاشتند. شهدای خدمت به ما یاد دادند که نباید به خارج از کشور و غرب دل بست و باید به توان داخلی، برای پیشبرد اهداف کشور اعتماد کرد. هر زمان ما، به توان داخلی و جوانان کشور اعتماد کردیم به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کردیم.»

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر این‌که شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، سبب اتحاد و انسجام ملی در بین ملت ایران شد بیان کرد: «ما باید به عنوان ملت متحد ایران شهادت این مرد الهی را پاس بداریم و با شرکت در انتخابات هشتم تیرماه، و انتخاب گزینه اصلح، بهترین پاسخ به نتیجه زحمات این شهید خدمت، که حفظ اتحاد ملی و تلاش در راستای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است داده باشیم. قطعاً شهادت پایان کار و مجاهدت شهید خدمت و دیگر همراهانش نیست و آنها با خون پرثمرشان، این شجره طیبه را سیراب کرده و ما را تا ظهور منجی عالم بشریت یاری می‌کنند.»

خبرنگار : دانش‌آموز: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار