معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با پانا:

شرکت ۹۰۰۰ دانش‌آموز ملاردی در امتحانات نهایی متوسطه دوم

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از شرکت ۹۰۰۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در امتحانات نهایی شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۹۰۰۰ دانش‌آموز ملاردی در امتحانات نهایی متوسطه دوم

سیدرسول حسینی، در راستای این خبر در گفت‌وگو با پانا گفت: «اجرای ایمن و مطلوب آزمون‌های نوبت دوم و نهایی در مدارس، مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش شهرستان ملارد است. در این راستا جلسات توجیهی و توانمندسازی متعددی برای مدیران و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی برگزار شد.»

این مقام مسئول در ادامه افزود: «تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی مقطع متوسطه دوم ۹۰۰۰ نفر و به تفکیک ۵۰۰۰ دانش‌آموز دختر، و ۴۰۰۰ دانش‌آموز پسر در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند. در این شهرستان ۲۲ حوزه برگزاری امتحانات نهایی، در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۲ حوزه به دانش‌آموزان دختر و ۹ حوزه به مدارس پسرانه و یک حوزه مختلط به مناطق روستایی و عشایری  تعلق دارد.»

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، خاطر نشان کرد: «به منظور هرچه بهتر برگزار شدن آزمون‌ها، محل‌های برگزاری امتحانات نهایی، تجهیزات محل‌های اجرا از حیث تأمین برق، نور، چاپگر، و … نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نسبت به رفع مسائل و مشکلات موجود اقدامات لازم انجام شده است.»

حسینی، ضمن تأکید بر تأمین لوازم مورد نیاز حوزه‌های امتحانی قبل از روز امتحان، اظهار کرد: «همه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات با تمامی دستگاه‌های ذیربط انجام شده است. برنامه بازدید از محل‌های برگزاری امتحانات، توسط مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش، در طول برگزاری امتحانات به صورت مستمر انجام می‌شود.»

وی در پایان به همه شرکت کنندگان در امتحانات نهایی توصیه کرد: «دانش‌آموزان دقت کنند که کتاب‌های درسی مبنای طراحی سؤالات است. دبیرخانه‌های کشوری تأیید کردند که سؤالات در چارچوب کتاب‌های درسی است اما هرچه ضریب دشواری بالاتر باشد، دانش‌آموزانی که موضوع درسی را به خوبی فهمیده باشند، توانایی پاسخ‌دهی را دارند.»

 

خبرنگار : دانش‌آموز نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار