سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

ارزیابی تکمیلی ۵۵۷۹ داوطلب پذیرفته‌شده آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش پایان یافت

زاهدان (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با اعلام خبر پایان ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاران سال ۱۴۰۳ در استان گفت: ۵۰ گروه تخصصی برای انجام فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی فعالیت داشتند.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی تکمیلی ۵۵۷۹ داوطلب پذیرفته‌شده آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش پایان یافت

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان؛ علی جهان‌تیغ گفت: برنامه‌ریزی اجرای ارزیابی تخصصی آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ در استان از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری مرحله اول این آزمون با فراخوان ارزیابان و تسهیلگران مجرب آغاز شد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: آموزش تخصصی ارزیابان و تسهیلگران از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و ارزیابان و تسهیلگران پس از موفقیت در دوره‌های تخصصی، مجوز حضور در حوزه‌های ارزیابی را دریافت کردند.

جهان‌تیغ افزود: کار ارزیابی تخصصی تعداد ۵۵۷۹ نفر از داوطلبان استخدامی که دومین استان در کشور از لحاظ آمار بالای جذب بوده‌ایم از ۲۲ اردیبهشت آغاز شده و هم‌اکنون به ایستگاه پایانی ارزیابی‌های تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ رسیده‌ایم.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی بیان کرد: آمادگی کامل در حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان وجود دارد تا به محض اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان، دوره‌های آموزشی توانمندسازی با استفاده از ظرفیت گروه‌های آموزشی کشوری و بر اساس دستورالعمل‌های صادره برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازی آموزگاران با اولویت نیروهای جدیدالاستخدام، یکی از برنامه‌های مهم پروژه مهر است که با برنامه‌ریزی مدون و اصولی در کارگروه‌های تخصصی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار