مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

پیش بینی ۳ هزار پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر‌کل آموزش‌وپرورش سیستان‌و‌بلوچستان از پیش بینی ۳ هزار پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی ۳ هزار پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در سال گذشته قریب به ۹۲ هزار دانش آموز در رشته‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری، خلاقیت‌های فردی و مواردی از این دست در ۲۶۵۲ پایگاه مدرسه‌ای فعالیت تابستانی داشتند.
وی افزود: با فعالیت صورت گرفته خوشبختانه سیستان و بلوچستان رتبه اول کشور در ثبت نام دانش آموزان در سامانه نورینو را به خود اختصاص داد و ۱۰ درصد ثبت نام کل کشور در این استان اتفاق افتاد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: امسال نیز ۳ هزار پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس استان پیش بینی شده است.
بروشکی بر بهره‌گیری از ظرفیت دیگر نهادها و دستگاه‌ها در کمک به آموزش و پرورش در مسیر غنی‌سازی طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد و خاطرنشان نمود: با تمام توان به دنبال توسعه و ارتقاء فعالیت‌های تابستانی با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان از این ظرفیت هستیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار