معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

برنامه‌های اوقات فراغت باید شادی‌آفرین، سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت برنامه‌های اوقات فراغت در ایام تعطیلات تابستان برای دانش‌آموزان باید شادی‌آفرین، سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اوقات فراغت باید شادی‌آفرین، سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در گردهمایی سه روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات مناطق و شهرستان ها و روسای ادارات داخلی آموزش و پرورش استان در مشهد مقدس گفت: برنامه های اوقات فراغت باید به گونه ای باشد که در جهت تقویت و تلطیف همه ارزش های اخلاقی و عقیدتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و سیاسی زندگی انسان مؤثر باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با بیان اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان، خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت بستر شکوفاهی جامعه را فراهم می کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: اوقات فراغت دانش آموزان آئینه فرهنگ یک جامعه محسوب می شود چرا که مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و…جامعه را می توان در آن مشاهده کرد.

بروشکی خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح دانش، بینش و زمینه سازی و آمادگی برای شروع فعالیت‌های سال تحصیلی آینده از دیگر اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های پرورشی در ایام تعطیلات تابستان افزود: البته فعالیت های پرورشی هم باید در کنار این برنامه ها انجام گیرد.

دانش آموز خبرنگار: کیانا رخشانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار