درخواست کواکیبان از رهبری برای صدور دستور رفع حصر

تهران (پانا) – عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری درخواست کرد که پس از 7 سال دستور رفع حصر را بدهند.

کد مطلب: ۸۱۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
درخواست کواکیبان از رهبری برای صدور دستور رفع حصر

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در صحن مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: خوشبختانه در و دیوار همه نهادها مزین شده است به این شعار اما اقدامات دولت و قوه قضائیه در خصوص مبارزه با قاچاق کالا چه بوده است؟ آیا امروز همه اسکله ها تحت مدیریت ماست؟

وی در ادامه در خصوص طرح گفت و گوی ملی نیز یادآور شد: من به عنوان نماینده مجلس این سوال را دارم که طرح گفت‌وگوی ملی چه شد. من بار دیگر از مقام معظم رهبری می خواهم که پس از 7 سال دستور دهید رفع حصر صورت بگیرد. حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی به وعده اش عمل کند. به ویژه اینکه امروز ماهیت افرادی همچون احمدی نژاد هم مشخص شده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در خاتمه خطاب به قوه قضائیه اظهار کرد: شما می گویید در عدم برخورد با احمدی نژاد حکمتی است، امروز سعید مرتضوی هم دستگیر نمی شود ایا این هم حکمتی دارد ایا با این رویه می خواهید مدعی عدالت قضایی باشید بهتر است به مردم پاسخ دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار