حق‌وردی در گفت‌‌و‌گو با پانا:

«معتمدیان» از مدیران با سابقه و از استانداران موفق کشور است

باید برای انتصاب استاندار تهران از رئیس جمهور تشکر کنیم

تهران (پانا) - نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت محمدصادق معتمدیان از مدیران بسیار با سابقه و همچنین از استانداران موفق کشور است.

کد مطلب: ۱۵۱۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
«معتمدیان» از مدیران با سابقه و از استانداران موفق کشور است

حسین حق‌وردی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «باید برای انتصاب استاندار تهران از وزارت کشور، هیات دولت و شخص آقای رئیس جمهور تشکر کنیم. آقای معتمدیان از مدیران بسیار با سابقه و همچنین از استانداران موفق کشور بوده‌اند. هرکجا که سمت استانداری داشتند، همه از عملکرد ایشان راضی بودند.»

وی ادامه داد: «البته استان تهران در میان سایر استان های کشور موقعیت بی نظیری دارد؛ ظرفیت‌های بی نظیری دارد مشکلات بی نظیری هم دارد. بعضی از محرومیت‌هایی که در استان تهران ما داریم حتی در محروم‌ترین استان‌ها هم نداریم.»

حق‌وردی با بیان اینکه بحران آب و انرژی در تهران بسیار جدی است، گفت: «آقای معتمدیان اشراف بسیار خوبی بر مسائل استان دارند؛ همچنین برنامه جامعی برای برون رفت استان از مشکلات دارند.»

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: «در هر صورت انتخاب و انتصاب مبارکی است. ان‌شالله امیدوارم که نتیجه‌اش برای مردم پر خیر و برکت باشد و یک گام اساسی در این دولت برای حل مشکلات استان تهران برداشته شود.»

لازم به ذکر است؛ محمدصادق معتمدیان در جلسه عصر امروز هیات دولت به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.

وی متولد ۱۳۴۹ در کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. معتمدیان در ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد و پیش از آن نیز به مدت ۲۲ ماه استاندار خراسان جنوبی بود.

استاندار جدید تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه ۱۳۹۷ لغایت مهر ماه ۱۳۹۹) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰) اشاره کرد. معتمدیان از ۱۴۰۰ تاکنون استاندار آذربایجان غربی هم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار