کوثری در گفت‌وگو با پانا:

رژیم صهیونیستی با ترور و اقدامات جنایتکارانه به نتیجه نمی‌رسد

دادگاه لاهه هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد اما ایران و سایر کشورهای اسلامی نباید دست از تلاش بردارند

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با ترور و اقدامات جنایتکارانه به نتیجه نمی‌رسد، گفت رژیم صهیونیستی با این حرکات در بین تمامی ملت‌ها مورد نفرت و لعن قرار گرفته و هیچ‌گونه حامی ندارد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی با ترور و اقدامات جنایتکارانه به نتیجه نمی‌رسد

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با پانا ضمن گرامیداشت یاد شهدای جبهه مقاومت و یحیی السنوار، اظهار کرد: «این جنایات از دشمنی صورت می‌گیرد که از ۶۰ سال پیش حضرت امام خمینی (ره) این رژیم را جرثومه فساد اعلام کرد. این جرثومه فساد زمانی که می‌بیند شکست خورده است، دست به هر جنایتی می‌زند تا اینکه بتواند خود را از آن باتلاق نجات دهد.»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «رژیم صهیونیستی با ترور و اقدامات جنایتکارانه به نتیجه نمی‌رسد. عوامل اصلی که خود را صاحب منصب می‌دانند مانند سازمان ملل و کشورهای دارای حق وتو در اصل مرتکبان این جنایت‌ها هستند. بنابراین باید با قدرت جلوی این رژیم ایستاد و مقاومت کرد. پیروزی نزدیک است و این شعار نیست. اینها آخرین دست و پاهایشان را می‌زنند که خود را نجات دهند اما با این حرکات در بین تمامی ملت‌ها مورد نفرت و لعن قرار گرفته‌اند و هیچ‌گونه حامی ندارند.»

کوثری با بیان اینکه نتیجه این جنایات شکست رژیم صهیونیستی خواهد بود، افزود: «رژیم صهیونیستی هر چقدر کارهای خبیثانه و جنایتکارانه انجام دهد، باز هم مردم لبنان و فلسطین مصمم‌تر و محکم‌تر به راه خود ادامه خواهند داد.»

وی درباره نامه ایران به دادگاه لاهه برای اقدام فوری در برابر رژیم صهیونیستی نیز گفت: «آنها هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند اما ایران و سایر کشورهای اسلامی نباید دست از تلاش بردارند. از نظر دیپلماسی باید اقدام صورت گیرد تا این نامه ها به عنوان اسناد در تاریخ باقی بماند و برای آیندگان درس عبرت شود.»

لازم به ذکر است؛ یحیی سنوار مرداد سال جاری و بعد از شهادت اسماعیل هنیه رئیس شهید دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، به عنوان جایگزین وی، پرچم این گروه مقاومت را به‌دست گرفت.

عصر پنجشنبه ۲۶ مهر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی ادعا کرد که در بمباران منطقه‌ای از غزه، یحیی سنوار را به شهادت رسانده است. روز جمعه ۲۷ مهر ماه خبر شهادت سنوار از سوی حماس رسما اعلام شد.

خلیل الحیه معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر جمعه اعلام کرد که یحیی سنوار در اقدام تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده در سال ۲۰۰۴) و رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و ۵ کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار