مهاجرانی خبر داد؛

پرداخت ۴۱ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش

رئیس جمهور هم بر همان عهدی که بستند، هستند/ موضوع فیلترینگ مورد بررسی قرار گرفت

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت ۴۱ درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲، با تلاش‌های سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۴۱ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش

فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه استاندار با معرفی وزارت کشور و تصویب هیات وزیران رای اعتماد گرفتند، اظهار کرد: در استان خراسان رضوی غلامحسین مظفری، استان فارس حسینعلی امیری و برای استان یزد محمدرضا بابایی رای اعتماد گرفتند و منصوب شدند در این راستا از زحمات استانداران سابق تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در جلسه امروز هیات دولت موضوع فیلترینگ مورد بررسی قرار گرفت و وزیر مربوطه قضیه را دنبال می‌کند؛ رئیس‌جمهور هم بر همان عهدی که بستند هستند و سعی می‌کنند مشکلات را مرتفع کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: موضوع بعدی موضوع پرداختی گندمکاران بود که مورد بررسی قرار گرفت و تلاش می‌شود مشکلات در این زمینه حل شود.

مهاجرانی درباره برنامه‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: برنامه سفرهای ریاست‌جمهوری در حال طراحی است از آنجایی که چند سفر پشت سر هم خارجی برای رئیس‌جمهور اتفاق افتاد از جمله سفر به نیویورک، قطر و سفری که جمعه پیش رو دارند، سفرهای استانی هم در راستای منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی می‌شود. سفرهای استانی با برنامه انجام خواهد شد نه اینکه که فقط به استانی برویم و قول‌هایی بدهیم که پشتوانه و امکان تحقق آن وجود نداشته باشد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رئیس‌جمهور در اولین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش شرکت کرد، گفت: ۴۱ درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲، با تلاش‌های سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

مهاجرانی عنوان کرد: در سفری که رئیس‌جمهور انجام خواهند داد دیدارهای چندجانبه‌ای را خواهند داشت.

وی ادامه داد: معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز جمعه برای دیدار با خانواده داغدار معدن کاران به طبس می‌روند تا بسته‌ حمایتی که دولت مصوب کرده را در اختیار این عزیزان قرار دهند. امیدواریم با ارائه این خدمات کمی از فشار روحی آن‌ها کاسته شود و آن‌ها فقط مشکل فقدان را داشته باشند و مشکلات معیشتی آن‌ها تا حدودی مرتفع شود.

وی در خصوص تعیین سقف جدید برای سوخت‌گیری خودروها در روزهای گذشته، گفت: ما در کشور ناترازی‌های جدی داریم، ولی همانطور که رئیس‌جمهور قول داده‌اند، قبل از کار کارشناسی هیچ تصمیمی گرفته نمی شود. بعد از حمله موشکی ایران اتفاقی که در مساله بنزین رخ داد به دلیل حجم زیاد تقاضا بود که باید مدیریت می شد.

سخنگوی دولت درباره تاثیر عملیات نظامی ایران بر بازار ارز نیز گفت: میزان تغییر در بازار ارز بسیار و کم بود. تغییر ۲-۳ هزار تومانی کم بود و بازار دچار نوسان جدی نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار