حاجی‌بابایی: عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید

تهران(پانا) - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق ۲» راهبرد اساسی نظام برای مقابله با دشمنان را نشان داد و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید.

کد مطلب: ۱۵۰۶۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حاجی‌بابایی: عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید

حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان اظهار کرد: موفقیت نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش در عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق ۲» یک افتخار بزرگ برای ایران و یک راهبرد اساسی برای به رخ کشیدن اقتدار ایران در برابر جهانیان است.

وی افزود: از «شهادت سید حسن نصرالله» برای همیشه ناراحت خواهیم بود اما شهادت وی همچون شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» و «اسماعیل هنیه» باب جدیدی را برای پیشبرد اهداف ما باز کرد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانانش دست به کاری نزند که برای آن‌ها گران تمام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم عملیات «وعده صادق۲» فصل الخطاب فکر کردن آمریکا و اروپا برای عقب نشینی از افکار پلیدشان باشد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کنند در حالی که خیلی وقت است که کار رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است.

وی تاکید کرد: در ایران اسلامی خدمت رسانی به مردم حرف اول و آخر ما است و مردم کشور نیاز به هماهنگی و همدلی دارند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این استان کارها با یک وحدت و صمیمیت خاصی پیش می‌رود، افزود: همدان به عنوان یک استان فرهنگی در سطح کشور شناخته می‌شود و استاندار جدید باید در کارهای خود به این موضوع توجه کند.

وی ادامه داد: استاندار پیشین همدان اخلاق‌مدار بود و با یک هماهنگی مناسب کارهای بزرگی را در استان به ثمر نشاند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان در همه زمینه‌ها در حال رشد و توسعه است و در حوزه‌های مسکن، راه‌آهن و گردشگری دستاوردهای خوبی کسب کرده و جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی اظهار کرد: اراده ما بر این بود که دولت و وزارت کشور استاندار همدان را انتخاب کند و ما نمایندگان مجلس دخل و تصرفی در تعیین استاندار جدید نداشتیم.

حاجی‌بابایی افزود: آستانه سالگرد شهادت حاج حسین همدانی قرار داریم که از سرداران بزرگ استان و از شهدای مقاومت محسوب می‌شود و یاد و خاطر آن را زنده نگه می‌داریم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اینکه ولایتمداری رمز پیروزی کشور است، گفت: استاندار پیشین همدان به عنوان فردی کارآمد، بسیار پیگیر اجرای امور بود و مشکلات استان به ویژه در دوران بحران آب را بر طرف کرد.

اکبر رنجبرزاده اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان چند نفر را به عنوان نامزد استانداری همدان به وزارت کشور معرفی کرد که در نهایت دولت یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای استان انتخاب کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اطمینان داریم استاندار جدید می‌تواند استان را با سرعت به سمت توسعه، پیشرفت و تعالی پیش ببرد.

وی تصریح کرد: از استاندار جدید می‌خواهیم دست در دست هم، دغدغه مردم در زمینه اقتصاد و اشتغال را بر طرف کند.

رنجبرزاده عنوان کرد: همه نمایندگان برای پیشرفت و توسعه استان، کنار استاندار هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

وی بیان کرد: استاندار پیشین نیز تعامل خوبی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشت و عملکرد قابل قبولی را از خود در استان به جای گذاشت.

علی زینی وند معاون سیاسی وزیر کشور عصر چهارشنبه برای معارفه هفدهمین استاندار همدان وارد شهر همدان شد.

آیین تکریم و معارفه استاندار همدان در سالن جلسات استانداری در حال برگزاری است که در این آیین از خدمات «علیرضا قاسمی فرزاد» تقدیر به عمل آمده و «حمید ملانوری شمسی» به عنوان استاندار همدان معرفی می شود.

«علیرضا قاسمی فرزاد» از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به عنوان استاندار همدان در دولت سیزدهم معرفی و تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت.

«حمید ملانوری شمسی» روز یکشنه هشتم مهر ماه ۱۴۰۳ با تصویب هیات دولت به عنوان هفدهمین استاندار همدان انتخاب شد.

استاندار جدید همدان متولد سال ۱۳۵۱ در شهرستان انار واقع در استان کرمان است.

ملانوری شمسی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و دانشجوی مقطع دکترا در همین رشته است، از کارکنان وزارت کشور به شمار می رود که سابقه تصدی پست های مختلف را در بدنه این وزارتخانه داراست.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافت، بخشدار انار، شهردار بهرمان، معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان و مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان و معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمان بخشی از سوابق مدیریتی استاندار جدید همدان به شمار می رود.

ملانوری شمسی در دولت دوازدهم و در سال ۹۷ نیز با حکم وزیر کشور وقت به عنوان مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور معرفی و منصوب شد.

استاندار جدید همدان در سال ۹۹ به عنوان استاندار خراسان جنوبی معرفی و مشغول به خدمت شد.

معاون سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور از دیگر سوابق مدیریتی استاندار جدید همدان به شمار می رود. پ

رضا تمدن، عباس حائری، محمدعلی کی نژاد، محمد صالح مدرسه ای، علی دانش منفرد، محمدرضا سپهری(سرپرست)، محمدعلی تقی جهرمی، احمد خرم، علی جابریان همدانی، علی اصغر زبردست، بهروز مرادی، کرم رضا پیریایی، علی محمد آزاد، محمدناصر نیکبخت، سید سعید شاهرخی و علیرضا قاسمی فرزاد به ترتیب استانداران پیشین همدان پس از انقلاب اسلامی بوده اند.

احمد خرم و محمد ناصر نیکبخت هر یک با پنج سال خدمت رکورددار استانداری همدان در بین استانداران پیشین این استان هستند.

استان همدان به مرکزیت شهر همدان با ۱۰ شهرستان و حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب کشور قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار