دهقان در جمع خبرنگاران خبر داد؛

شناسایی ۳۲۲ منطقه محروم در سراسر کشور

برنامه بنیاد مستضعفان فراهم کردن دسترسی برای مناطق محروم کشور است

تهران (پانا) - رئیس بنیاد مستضعفان از شناسایی ۳۲۲ منطقه محروم در سراسر کشور خبر داد و گفت برنامه بنیاد مستضعفان فراهم کردن دسترسی برای مناطق محروم کشور است.

کد مطلب: ۱۵۰۴۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۳۲۲ منطقه محروم در سراسر کشور

حسین دهقان در حاشیه آیین بهره‌برداری و رونمایی از طرح‌های ارتقا عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار پانا درباره همکاری با دولت چهاردهم برای نوسازی مدارس، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند چه دولتی بر سر کار باشد، برنامه ما این است که برای مناطق محروم کشور دسترسی فراهم کنیم. دولت‌ها معمولا استقبال می‌کنند چرا که ما به آنها کمک‌رسانی می‌کنیم. 

وی در خصوص وضعیت دانش آموزان جامانده از تحصیل گفت: ما در همه استان‌ها با همکاری استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و معتمدین محلی شاخص‌هایی را بررسی در نظر گرفتیم و ۲۹۰۰ مورد از مناطق قرمز شناسایی شدند. در این بررسی مناطقی که امکانات و تجهیزات کافی ندارد، مشخص شد تا به نوعی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲۲ منطقه محروم تاکنون شناسایی شده‌ است، افزود: ما در هر منطقه یک مرکز نمونه را تجهیز کردیم و بقیه مدارس هم رسیدگی می‌شود. ما تلاش می‌کنیم همه افراد بتوانند از برنامه‌های محتوایی قوی بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار