ذاکر در گفت‌وگو با پانا:

نامگذاری دولت به وفاق ملی ابتکار عمل رئیس‌جمهور بود

راه حل مشکلات کشور، اختلاف نیست

تهران (پانا) - نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت ابتکار عملی که آقای رئیس‌جمهور داشتند، نامگذاری دولت به وفاق ملی بود. مجریان دلسوز کشور این پیام را به جامعه برسانند که راه حل مشکلات کشور، اختلاف نیست.

کد مطلب: ۱۴۹۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نامگذاری دولت به وفاق ملی ابتکار عمل رئیس‌جمهور بود

سیدسلمان ذاکر در گفت‌و‌گو با پانا به آغاز به کار دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: «ابتکار عملی که آقای رئیس جمهور داشتند، نامگذاری دولت به وفاق ملی بود. خردمندان و مجریان دلسوز مسئولیت قبول کنند و این پیام را به جامعه برسانند که راه حل مشکلات کشور، اختلاف نیست.»

وی افزود: «حاکمیت وحدت، عدالت و حق باید حکم‌فرما شود. رئیس‌جمهور با روش وفاق ملی، نیروهای انقلابی و مردم و کسانی که با صندوق رأی قهر کرده بودند را آشتی دادند. این حرکت براساس سیاست‌های مقام معظم رهبری نیز هست که تعامل سازنده بین قوا و مجلس و دولت باید اولویت نخست باشد.»

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه دولت وفاق ملی به معنای عبور از خط قرمز و دخالت یک نماینده در نحوه ترکیب کابینه نیست، گفت: «تعامل دولت و مجلس به معنای نادیده گرفتن حقوق مردم نیست چرا که ما نماینده مردم هستیم اما نباید دولت را تخریب کنیم. نباید از رئیس‌جمهور سهم‌خواهی کنیم.»

ذاکر، عشق اولیه به نظام و کشور باید مدنظر تمامی مسئولان باشد، افزود: «اگر این ریل درست طی شود، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار