موحد در گفت‌و‌گو با پانا مطرح کرد؛

ضرورت حل مشکلات معیشتی مردم با همکاری دولت و مجلس

رئیس جمهور به اجرای برنامه هفتم تاکید کند

تهران (پانا) - نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس با بیان اینکه برای حل مشکلات، مجلس و دولت باید دست به دست یکدیگر دهند، گفت رهبر انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس بر اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کردند زیرا امروز مردم ما در مسائل اقتصادی به شدت مشکل دارند.

کد مطلب: ۱۴۹۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حل مشکلات معیشتی مردم با همکاری دولت و مجلس

سیدحاجی محمد موحد در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری مجلس با دولت، اظهار کرد: «اگر همه ما در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداریم، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید یعنی مجلس در جایگاه خود و دولت در جایگاه خود به مسئولیت‌های خود بپردازند.»

وی با بیان اینکه مردم اساس کار کشور هستند، گفت: «رهبر انقلاب فرمودند که باید به مردم توجه ویژه شود. طبیعتاً اگر هدایت و رهبری‌های مقام معظم رهبری نبود آنچه را که امروز شاهد هستیم محقق نمی‌شد؛ ایشان در بسیاری از موارد حوزه فرهنگ را اولویت نخست می‌دانستند اما در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس به اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی تاکید کردند. دلیل آن نیز مشخص و روشن است؛ رهبر انقلاب براساس حکمت بر اقتصاد تاکید کردند چرا که امروز مردم ما در مسائل اقتصادی به شدت مشکل دارند.»

وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: «باید به آستان خدا شکر کرد که با وجود عناد دشمن، مردم پای صندوق رای حاضر شدند و رای دادند.»

نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس ادامه داد: «باید مسائل را کنار بگذاریم و دست به دست یکدیگر دهیم تا مشکلات رفع شود. تنها راه پیشرفت کشور تعامل دولت و مجلس است.»

وی در پایان، اجرای برنامه هفتم توسعه را ضروری دانست و افزود: «رئیس جمهور باید به اجرای برنامه هفتم تاکید کند. آقای پزشکیان فرد قانونگرایی است و قطعا به اجرای برنامه هفتم توسعه اهمیت می‌دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار