صالحی در صحن علنی مجلس:

وزرات ارشاد می‌تواند وفاق دولت و ملت را تجدید و تحکیم ببخشد

تهران (پانا) - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت یکی از وزارتخانه‌هایی که می‌تواند وفاق دولت و ملت را تجدید و تحکیم ببخشد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
وزرات ارشاد می‌تواند وفاق دولت و ملت را تجدید و تحکیم ببخشد

سید عباس صالحی شریعتی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه‌های خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه ۳۰ مرداد، گفت: به همه اصحاب هنر که نقش مهمی در پایایی فرهنگ این سرزمین دارند سلام می‌کنم، امیدوارم بتوانیم با همکاری و مشارکت فعالان فرهنگی فصلی نو را رقم بزنیم. از خدمات همه وزرای پیشین تشکر می‌کنم، وظیفه می‌دانم از کارکنان خدوم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کنم.

وی همچنین بیان کرد: ایده مرکزی دولت چهاردهم وفاق ملی است. این کانون معنایی مهمترین نکته است که می‌تواند دولت آقای پزشکیان را متمایز از دولت‌های قبل کند.

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم با طرح این موضوع که نظریه وفاق ملی در فضای نظری و عملی باید امتداد پیدا کند، گفت: وفاق ملی هم در سطح نظام حکمرانی کشور و هم در سطح رابطه دولت و ملت باید امتداد پیدا کند و در بخش رابطه دولت و ملت دغدغه‌های جدی وجود دارد که کاهش فزاینده و مخاطره‌آمیز سرمایه اجتماعی نسبت به نظام حکمرانی و دولت که بر اساس پیمایش‌های گسترده یک دهه اخیر، شیب را در این فضا نشان می‌دهد و نگران کننده است.

صالحی ادامه داد: یکی از وزارتخانه‌هایی که می‌تواند وفاق دولت و ملت را تجدید و تحکیم ببخشد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. اینجانب در پرتو هدایت و نگرش‌های جامع و راهبردی مقام معظم رهبری و با استفاده از راهنمایی‌ها و دلسوزی‌های مراجع عظام تقلید و استفاده از ظرفیت نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه تلاش خواهند کرد دولت چهاردهم در حوزه کانونی وفاق ملی مؤثر و صریح باشد.

تکمیل می‌شود..

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار