بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با پانا:

قوه مقننه نباید موضوع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را حساس کند

اراده مجلس بر کمک رسانی به دولت است

تهران (پانا) - نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه قوه مقننه نباید موضوع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را حساس کند، گفت امروز تمامی دستگاه‌ها در حد مدیران میانی در انتظار تغییر هستند و شاهد بلاتکلیفی در کشور هستیم؛ بر این اساس باید به تشکیل دولت کمک کنیم تا کار دولت آغاز شود.

کد مطلب: ۱۴۹۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
قوه مقننه نباید موضوع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را حساس کند

فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، روز گذشته به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

به گفته علیرضا سلیمی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس از عصر امروز، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دستور کار خواهند داشت و این روند در روزهای بعد به‌صورت دو شیفت در کمیسیون‌ها پیگیری خواهد شد.

براساس آخرین اخبار، وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به‌صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با پانا درخصوص بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: «قوه مقننه نباید موضوع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را حساس کند چرا که کشور عملاً تعطیل است و تمامی دستگاه‌ها در حد مدیران میانی در انتظار تغییر هستند و شاهد بلاتکلیفی در کشور هستیم؛ بر این اساس باید به تشکیل دولت کمک کنیم تا کار دولت آغاز شود.»

وی افزود: «رئیس‌جمهور امروز با کابینه دولت سیزدهم در حال فعالیت است طبیعتاً تصمیمات بلند نمی‌توان گرفت. ما باید کمک کنیم تا کار کشور معطل نماند.»

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: «اراده مجلس به این سمت است که به دولت کمک رسانی کند. اما وزرا باید تلاش کنند در طول این هفته با نمایندگان مراوده داشته باشند تا در صحن علنی نمایندگان مجلس رأی قاطع دهند.»

خبرنگار : پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار