میرتاج‌الدینی در گفت‌و‌گو با پانا:

انتقامی سخت در زمان و شرایط مناسب از جنایتکاران حادثه تروریستی کرمان خواهیم گرفت

حادثه تروریستی روز گذشته یک جنایت هولناک ضدبشریت بود/ به شهادت رساندن انسان‌های بی‌گناه، قدرت نیست

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت انتقامی سخت در زمان و شرایط مناسب از جنایتکاران حادثه تروریستی کرمان خواهیم گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انتقامی سخت در زمان و شرایط مناسب از جنایتکاران حادثه تروریستی کرمان خواهیم گرفت

محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: «حادثه تروریستی روز گذشته کرمان یک جنایت هولناک ضدبشریت بود. تروریست در همه اشکال مقابل افکار جهانی محکوم است.»

وی با بیان اینکه دولت‌های عاجز و جنایتکار دست به اقدامات تروریستی می‌‌زنند، گفت: «اگر رژیم‌های تروریستی توانایی دارند، در میدان جنگ با مخالفان بجنگند. به شهادت رساندن انسان‌های بی‌گناه، قدرت نیست. رژیم صهیونیستی نشان داد که یک رژیم تروریستی است و به هیچ اصولی متعهد نیست. همه جهانیان در حوادث اخیر غزه شاهد بودند که این رژیم به کودکان و زنان نیز رحم نمی‌کند.»

میرتاج‌‌الدینی گفت: «جهانیان باید به تصمیم مشترکی برسند تا این رژیم تروریستی را محکوم کنند. جبهه مقاومت و مسلمانان نیز باید به راهکاری جدی دست یابند.»

وی با بیان اینکه خون پاک این شهدا هرچه زودتر بستر نابودی اسرائیل را فراهم خواهد کرد، گفت: «نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک شده است و آزادی قدس را شاهد خواهیم بود.»

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: «همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما در مقابل ابن جنایات سکوت نخواهیم کرد و انتقام سختی در زمان و شرایط مناسب از جنایتکاران خواهیم گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار