اسلامی در جمع خبرنگاران:

سه سایت پرتودهی در سه ماه گذشته راه‌اندازی شد

فناوری هسته‌ای باید به زندگی مردم راه پیدا کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سه سایت پرتودهی در سه ماه گذشته راه‌اندازی کردیم، گفت ان شاءالله سایت‌های باقیمانده نیز در ماه پیش‌رو افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سه سایت پرتودهی در سه ماه گذشته راه‌اندازی شد

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه سایت پرتو دهی در سه ماه گذشته افتتاح کردیم، گفت: موضوعی که حائز اهمیت است و اراده‌ای که ما در دولت سیزدهم داریم این است که فناوری هسته‌ای به زندگی مردم راه پیدا کند بحث مهم پرتودهی‌ها است.

اسلامی تصریح کرد: ما سه سایت پرتودهی را در سه ماه گذشته راه‌اندازی کردیم و ان شاءالله سایت‌های باقیمانده را که حداقل سه سایت دیگر است، در ماه پیش‌رو در مردادماه به افتتاح خواهیم رساند.

وی ادامه داد: از این طریق بخش خصوصی و جامعه‌ای را که در حوزه مواد غذایی فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم که بیایند و مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند تا از این طریق هم بتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم و هم تاثیر قابل ملاحظه در حوزه بهداشتی و امنیت غذایی برای مردم فراهم کنیم.

اسلامی درباره اتفاق نطنز گفت: مواردی معمولا اتفاق می‌افتد که در گزارش‌ها هم می‌آید اما ارتباطی به سایت هسته‌ای نداشت و نزدیک ما هم نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار