اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه‌ای اتفاق نیافتاده است

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتصابات در این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد و گفت در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه‌ای اتفاق نیافتاده است.

کد مطلب: ۱۴۸۸۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه‌ای اتفاق نیافتاده است

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص انتصابات در وزارت ارشاد اظهار کرد: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه اتفاق نیافتاده است. نمی‌دانم این بحث‌ها برای چه پیش آمد و این مقدارش را هم جزو بداخلاقی‌های رسانه‌ای می‌دانم.

وی افزود: ۷۰ تا ۸۰ درصد موضوعات مطرح شده کذب محض بود و دوستان ما هم درباره آن‌ها توضیح دادند. اساسا بعضی چیزها هم وجود خارجی نداشت که مطرح کرده بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بقیه موارد هم آنهایی بودند که از اول دولت بودند. مثلاً ما رئیس مرکز حراست داریم که شخصیت معتبر امنیتی کشور است. دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات داریم که سال‌ها رایزن جمهوری اسلامی بوده و جزو بهترین رایزن‌های خارج از کشور بوده است و حالا ممکن است یک نسبتی هم با من داشته باشد، اما کارمند همان مجموعه است آن‌هم قبل از اینکه ما به آنجا برویم.

اسماعیلی تاکید کرد: به هرحال بخشی از این موارد مطرح‌شده بداخلاقی است و بخشی هم سوءتفاهم و بخشی هم مربوط به هیجانات پایان دولت است که خیلی جدی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار