صدای شنیده شده اطراف حرم شاهچراغ (ع) مربوط به دستگیری سارق بوده است/ وقوع حادثه امنیتی و تروریستی صحت ندارد

تهران (پانا) - دوشبه شب صدایی شبیه انفجار در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) شنیده شد. فرمانده انتظامی فارس در این باره اعلام کرد که یک سارق در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دستگیر شده است.

کد مطلب: ۱۴۸۸۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
صدای شنیده شده اطراف حرم شاهچراغ (ع) مربوط به دستگیری سارق بوده است/ وقوع حادثه امنیتی و تروریستی صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس اعلام کرد: وقوع حادثه امنیتی و تروریستی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در این خصوص اطلاعاتی به شرح زیر ارائه داد:

«حدود ساعت ۲۲:۱۵ شب عاشورا ( ۲۵ تیرماه) در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به دنبال دستگیری یک سارق در بین عزاداران حسینی توسط مأموران انتظامی، از سوی حراست یکی از ادارات اطراف حرم مطهر تیراندازی هوایی صورت گرفته که این موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و عزاداران حسینی گردید.»

 در این اطلاعیه آمده است: «مردم و عزاداران حسینی به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار مربوطه را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.»

دبیر شورای تأمین استان فارس نیز اعلام کرد حادثه تیراندازی امشب مربوط به دستگیری یک سارق مرد در نزدیک بست شهید دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رخ داد.

اسماعیل قزلسفلی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در توضیح حادثه دوشنبه شب حرم شاهچراغ(ع) گفت: تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ(ع) برای دستگیری سارق بوده است و مأموران برای اینکه بتوانند مأموریت خود را انجام دهند، تیراندازی هوایی انجام دادند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی در حرم شاهچراغ(ع) و اطرف آن وجود ندارد، تأکید کرد: به عنوان مسئول سیاسی و امنیتی استان فارس اعلام می‌کنیم امنیت بسیار خوبی برای مراسم عزاداری در سراسر استان فارس برقرار است و هیچ گزارش خاص و مسئله امنیتی نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار