گفت‌وگوی صمیمی دهقان با دانش‌آموزان؛

توجه عمیق و پایدار وزارت آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان به مناطق محروم کشور

ضرورت تحقق جهاد تبیین و رفع گره‌های ذهنی نسل جوان

تهران (پانا) - حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان ضمن بازدید از اردوی دانش آموزان دختر در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی لواسان به گپ و گفت صمیمی با تعدادی از این دانش‌آموزان پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه عمیق و پایدار وزارت آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان به مناطق محروم کشور

روز گذشته بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از اردوی دانش آموزان در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) لواسان انجام شد. در این اردو که بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه دوم از مناطق محروم استان‌های اصفهان، البرز، سمنان، کرمانشاه، گیلان، لرستان و همدان حضور داشتند، دانش‌آموزان با مهارت‌های اردویی، سواد رسانه‌ای و اقتصادی، مفاهیم دینی آشنا می‌شوند و در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شرکت می‌کنند.

تشکیل چنین اردوهایی نشان‌دهنده همت بالای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت آموزش و پرورش برای توجه عمیق و پایدار به مناطق محروم کشور است. 

محمد دهقان در بازدید از این اردو به گپ و گفت با دانش‌آموزان پرداخت و بر استعدادیابی و یادگیری اعتماد به نفس دانش آموزان تاکید کرد.

IMG_7801

در این بازدید همچنین دانش‌آموزان ضمن تشکر از دهقان به منظور اختصاص فرصتی برای شنیدن صحبت‌های آنها، حدود ۲ ساعت به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند. 

به نظر می‌رسد از آنجایی که جهاد تبیین ضرورت جدی برای نسل جوان و نوجوان است و اکثر دانش‌آموزان با انبوهی از مسائل در زمینه‌های گوناگون روبرو هستند، نیاز امروز است تا تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسخ به شبهات ذهنی جوانان از سوی متولیان مدنظر قرار گیرد. قاعدتاً اگر با نسل جوان دلسوزانه، منطقی، صمیمانه صحبت کنیم و ترفندهای روانی و رسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی و خط رسانه‌ای دشمنان را بازگو کنیم، تاثیر مثبت جهاد تبیین را به وضوح دریافت خواهیم کرد.

گفت‌وگوی صمیمی دهقان با نسل جوان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ نوجوانان و رفع گره‌های ذهنی آنان شکل گرفت. لزوم روایت پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نوجوانان، هویت‌بخشی به دانش‌آموزان و حضور مسئولان در جمع‌های دانش‌آموزی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است که ابتدا توسط شهید جمهور جامه عمل پوشید و امروز مسئولان عالیرتبه با الگوبرداری از شهید رئیسی پای درد دل نسل نوجوان و جوان می‌نشینند.

خبرنگار : آناهیتا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار