محسن رضایی:

تعهد و پایبندی مردم به دستاوردهای انقلاب ناگسستنی و ابدی است

تهران (پانا) - دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نوشت: این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آن‌ها به دستاوردهای انقلاب از جمله مردم‌سالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می‌گوییم.

کد مطلب: ۱۴۸۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تعهد و پایبندی مردم به دستاوردهای انقلاب ناگسستنی و ابدی است

محسن رضایی در پیام تبریکی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب نوشت‌: برادر گرامی و رزمنده دفاع مقدس، اعتماد ملت عزیز و فداکار ایران به جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را به شما تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آن‌ها به دستاوردهای انقلاب از جمله مردم‌سالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می‌گوییم.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عنوان کرد: با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش‌ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است.

رضایی ادامه داد: به همین جهت، بنده با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های دینی - ملی می‌شناسم، پیشنهاد می‌دهم و امید دارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت‌ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه‌گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت‌های بعدی ادامه یابد.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: در این مسیر، همه نیروهای سیاسی کشور به‌عنوان یک وظیفه و رسالت ملی نیز می‌توانند یاری‌گر جنابعالی برای حل مسائل و پیشرفت کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار